مارکا اولویت رئال مادرید را جذب آلفونسو دیویس می داند نه کیلیان امباپه

مارکا اولویت رئال مادرید را جذب آلفونسو دیویس می داند نه کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف شایعات در مورد جذب امباپه مدافع کانادایی بایرن‌مونیخ اولویت اول رئال مادرید برای جذب در تابستان است.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام نشریه مارکا در صدر لیست خرید رئال مادرید برای تابستان ۲۰۲۴ نام آلفونسو دیویس وجود دارد و کیلیان امباپه اولویت این باشگاه اسپانیایی نیست. همانطور که پیش از این هم اعلام شده رئال مادرید علاقه قطعی و جدی به آلفونسو دیویس مدافع کانادایی بایرن مونیخ دارد. علت اهمیت جذب این بازیکن فاکتور سرعت بالا و هجومی کردن سمت چپ رئال مادرید عنوان شده است.

 در این مورد اعلام شده که کالافت استعداد یاب و یکی از مدیران نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید به آلفونسو دیویس پیام داده که قرارداد خود را با تیم آلمانی تمدید نکند. دیویس برای تمدید قرارداد از تیم آلمانی حدود ۱۰ تا ۱۳ میلیون یورو درخواست کرده است که رقم بالایی برای تیم بایرن مونیخ ارزیابی می شود. به همین دلیل رئال مادرید آماده است با پایان فصل بوندسلیگا مذاکرات با بایرن مونیخ را شروع کند. در حال حاضر و طبق اعلام مارکا شانس بالایی برای خروج دیویس از آلمان وجود دارد و رئال مادرید جذب دیویس را از امباپه مهم تر می داند. گرچه گفته می شود هدف باشگاه اسپانیایی جذب هر دو بازیکن است.

رئال مادرید آماده است در پایان فصل ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای جذب دیویس به بایرن مونیخ بپردازد.

۱۰۰۹