سعید مهری یکطرفه فسخ کرد/ استقلال، به نامه فسخ ترتیب اثر نداد!

سعید مهری یکطرفه فسخ کرد/ استقلال، به نامه فسخ ترتیب اثر نداد!

پایگاه خبری فوتبالی- فضای هواداری استقلال، امروز تحت تاثیر خبر فسخ قرارداد سعید مهری بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران به پایان رسیده است و هواداران استقلال منتظر ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم هستند چند روز پیش، استقلال سیلوا را توانست برگرداند. سیلوا به جای اینکه 900 هزار دلار بگیرد و در خانه اش بنشیند، به استقلال آمد و یک و نیم فصل قرارداد بست.

در هر حال امروز خبر رسید خبر رسید یکی از بازیکنان این تیم قراردادش را بصورت یکطرفه فسخ کرده است. این بازیکن کسی نیست جز شماره 8 استقلال سعید مهری.

مهری که امسال به خاطر ماجرای مبلغ قراردادش با استقلال حسابی وارد حاشیه شده بود روزهای سختی را در این تیم پشت سر گذاشت اما در نهایت امروز ثابت شد که قرارداد او 160 میلیون تومان بوده است.

او که روز شنبه به باشگاه استقلال برای فسخ قراردادش نامه زده بود با توجهی باشگاه استقلال مواجه شد. ظاهرا باشگاه از مهری خواسته بود در تیم بماند و به او وعده داده بود که مشکل قراردادش را به زودی حل خواهد کرد.

اما این اتفاق نیفتاد و برای همین هم امروز مدیر برنامه‌های مهری به سازمان لیگ رفت و قراردادش را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کرد و البته خبر آمد که مهری طلب 8 و نیم میلیاردی‌اش از استقلال را هم به این تیم بخشیده است.

1359