تغییر موضع درویش؛ اشتباه کردیم به لوکادیا پیشنهاد بازگشت دادیم

تغییر موضع درویش؛ اشتباه کردیم به لوکادیا پیشنهاد بازگشت دادیم

پایگاه خبری فوتبالی – با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بازگشت مهاجم هلندی به این تیم منتفی است. 

به گزارش فوتبالی، در یک ماه اخیر موضوع بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس به طور جدی مطرح شد و حتی مورد استقبال یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم هم قرار گرفت. این خبر باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شده بود.

اما برخی هم بودند که موافق بازگشت لوکادیا نبودند. تندترین واکنش را محمد مایلی کهن نشان داد و گفت: «غلط می‌کنند لوکادیا را برگردانند! یادشان رفته این آقا از پرسپولیس پول گرفت اما نیمه راه این تیم را رها کرد و بلافاصله پس از خروج از ایران چه حرف‌هایی زد؟ مگر همین آدم نگفته بود در ایران ۱۰۰ سال از زندگی عقب هستید پس چطوری شد که حالا یکباره ایران ۲۰۰ سال از زندگی جلو افتاد و یادش آمد که می‌تواند بیاید و در ایران دوباره فوتبال بازی کند و پول بگیرد؟»

امروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس رسما تایید کرد که قرار نیست لوکادیا به این تیم برگردد. درویش گفت: «اصلا قرار نبود بیاید. این مسائل در فضای مجازی مطرح می‌شد. وقتی قرار نبود بیاید دیگر نمی‌شد مذاکره کنیم. البته چندین بار با مدیر برنامه‌ ایشان صحبت شد. ولی ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی‌ترین شرایط تیم ما را رها کرده و رفته اصلا نباید با او مذاکره می‌کردیم. ما دیدیم هوادارمان به او علاقه دارد برای همین چند بار مذاکره کردیم که باز هم بی‌نتیجه بود. حالا داریم دریافت 350 هزار دلارمان از او را پیگیری می‌کنیم.»

1359