مهاجمی که ژاوی او را به بازیکن پرتغالی تیمش ترجیح می‌دهد

مهاجمی که ژاوی او را به بازیکن پرتغالی تیمش ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ژاوی هرناندز در حال حاضر ترجیح می دهد که فران تورس را به جای ژائو فلیکس درون ترکیب تیمش قرار بدهد و اعتماد خود را به ژائو فلیکس تا حدود زیادی از دست داده است.

به گزارش فوتبالی ، ژائو فلیکس به طور قرضی در این فصل از اتلتیکو مادرید به بارسلونا آمده است تا مشکلات خط حمله آبی و اناری پوشان را حل کند اما عملکرد او در بارسا به شکلی نبوده است که ژاوی را راضی نگه دارد. در حقیقت او شروع خوبی در بارسلونا داشت اما به مرور زمان افت کرد و اکنون به نظر می رسد که جایگاه خود را در ترکیب ثابت بارسا از دست داده است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، در حال حاضر ژاوی هرناندز ترجیح می دهد که در ترکیب تیمش از فران تورس به عنوان مهاجم استفاده کند و ژائو فلیکس را روی نیمکت بگذارد. در حقیقت مهاجم اسپانیایی بالا تر از مهاجم پرتغالی قرار گرفته است و با ادامه این روند ممکن است که دیگر فلیکس پس از به پایان رسیدن قراردادش در بارسلونا، این تیم را ترک کند و به همان اتلتیکو مادرید برود.

فران تورس 23 سال سن دارد و ژائو فلیکس 24 ساله است. فران تورس از آن جایی که در بارسا خواهد ماند، می تواند برای آبی و اناری پوشان یک بازیکن آینده دار تر باشد.

1470