قهرمانی دراماتیک اینتر در نیم فصل سری آ

قهرمانی دراماتیک اینتر در نیم فصل سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر در هفته ۱۹ سری آ در ثانیه های پایانی یک برد شیرین خانگی را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم اینتر و ورونا در هفته ۱۹ رقابت های سری آ ایتالیا در شرایطی به مصاف هم رفتند که اینتر برای حفظ صدر جدول سری آ به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز داشت. در نیمه اول این دیدار لائوتارو مارتینز  پس از بازگشت از مصدومیت در دقیقه ۱۳ و با پاس گل هنریک مخیتاریان دروازه تیم مهمان را باز کرد تا شاگردان سیمونه اینزاگی با نتیجه ۱-۰ از حریف انتهای جدولی خود پیش باشند و این نتیجه تا پایان نیمه نیمه اول باقی ماند و اینتر نیمه اول این بازی خانگی را به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ اینتر یک بار دیگر توسط لائوتارو مارتینز به گل رسید که این گل توسط داور به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در ادامه تیم مهمان یعنی ورونا حملات زیادی را روی دروازه اینتر شکل داد و در دقیقه ۷۴ توسط توماس هانری بازیکن فرانسوی خود که در اولین لمس توپ خود گل زد به نتیجه تساوی مقابل اینتر برسد. این بازی در دقایق پایانی دستخوش اتفاقات عجیبی بود و در دقیقه ۹۳ اینتر روی اشتباه دروازه بان ورونا و یک‌ دفع ناقص عجیب توسط داویده فراتزی به گل دوم رسید و در آستانه کسب یک پیروزی مهم قرار گرفت. تنها سه دقیقه بعد روی خطای عجیب متئو دارمیان در دقیقه ۹۶ داور نقطه پنالتی را به نفع ورونا نشان داد اما توماس هانری ضربه خود را به تیر دروازه اینتر کوبید تا این بازیکن از دبل در این بازی محروم شود و در نهایت بازی با همان نتیجه ۲-۱ به سود اینتر به پایان برسد.

اینتر با این برد و با ۴۸ امتیاز و یک بازی بیشتر و ۵ امتیاز فاصله با یوونتوس در صدر جدول سری آ باقی ماند و ورونا هم با ۱۴ امتیاز تیم رده ۱۷ جدول باقی ماند

۱۰۰۹