گزارش روز/ جواد نکونام، لژیونر می خواهد، لژیونرها بازی در اروپا را می خواهند!

گزارش روز/ جواد نکونام، لژیونر می خواهد، لژیونرها بازی در اروپا را می خواهند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام دیروز به رسانه ها، یک مصاحبه از قبل تنظیم شده داد که در این مصاحبه نکاتی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از دیدار استقلال مقابل پیکان بود که لیستی از بازیکنان مد نظر نکونام برای نقل و انتقالات نیم فصل در رسانه ها منتشر شد، لیستی پر ستاره که شاید در همان نگاه اول با توجه به محدودیت ها و شرایط مالی استقلال، عجیب به نظر می رسید. اما حالا جواد نکونام در مصاحبه‌ای که امروز در اختیار رسانه ها قرار داده است، در خصوص تقویت استقلال در نیم فصل هم صحبت کرده، با توجه به صحبتی که نکونام داشته، به نوعی مهر تاییدی بر لیستی که توسط رسانه ها منتشر شده بود، زده است.

سرمربی استقلال با بیان اینکه حداقل دو، سه لژیونر را می‌خواهد، گفت:" تیم‌هایى مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چند لژیونر جذب کردند، استقلال هم باید همینطور باشد. اگر می‌خواهیم از رقابت عقب نمانیم باید مثل آنها عمل کنیم. به خاطر دارم وقتى در استقلال بازی می‌کردم سه کاپیتان اول تیم ملى در استقلال حضور داشتند. از لیستی که به باشگاه داده‌ام دو، سه لژیونر را می‌خواهم، چون به آنها نیاز داریم. در واقع استقلال به آنها نیاز دارد. شما گواردیولا و منچسترسیتی هم باشید بدون بازیکن نمی‌توانید به جایی برسید." 

نکونام صحبت‌های خود را در خصوص خرید بازیکن اینگونه ادامه داده است:" حالا که در تابستان نتوانستم بازیکن بگیریم نیم‌فصل زمان خوبی برای تقویت استقلال است. با مدیریت باشگاه هم در این باره صحبت اولیه را داشتیم. باید زودتر مذاکرات شروع شود تا نفرات مورد نیاز جذب شوند. خرید لژیونر نباید تخیلی و رؤیایی تلقی شود چون می‌دانم بسیاری از لژیونرها علاقه قلبی دارند به استقلال بیایند. این هُنر مدیران  است که چگونه آنها را برای تقویت تیم و موفقیت استقلال جذب کنیم."

اما از آن سو باید دید وضعیت لژیونرها چطور است و اصلا دوست دارند به ایران بیایند. لژیونرهایی که در لیست نکونام هستند، همه می خواهند در اروپا بمانند و به جای ریال، یورو بگیرند. اکثر آنها در مصاحبه هایشان به نوعی گفته اند که می خواهند همچنان در اروپا بمانند. جذب این بازیکنان برای باشگاه استقلال، به این راحتی ها هم نیست. مدیران استقلال علاوه بر راضی کردن بازیکنان ایرانی شاغل خارج از کشور، باید با باشگاه های بازیکنان هم به توافق برسند، ضمن اینکه قانون سقف بودجه هم همچنان وجود دارد و هنوز هم لیست مازاد مشخص نشده است.

2636