وضعیت فاجعه‌بار مسِ رفسنجان؛ تیم در حالِ فروپاشی است!

وضعیت فاجعه‌بار مسِ رفسنجان؛ تیم در حالِ فروپاشی است!

پایگاه خبری فوتبالی – تساوی ارزشمند با پرسپولیس هم نتوانست تیم مس را از بحران خارج کند.

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه تیم مس رفسنجان در آخرین بازی‌اش در نیم فصل اول، در رفسنجان مقابل پرسپولیس قرار گرفت. این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید

مس در حالی توانست پرسپولیس را متوقف کند که پیش از این مسابقه در 5 بازی متوالی متحمل 5 شکست شده بود! تصور می‌شد آنها در مقابل پرسپولیس ششمین شکست متوالی را هم تجربه کنند اما برعکس این تیم با ارائه یک نمایش قابل قبول توانست بازی پایاپایی را مقابل تیم یحیی گل‌محمدی انجام بدهد.

به نظر می‌رسید این تساوی ارزشمند می‌تواند باعث خروج مس از بحران شود. چرا که ساکت الهامی سرمربی این تیم هم به شدت از وضعیت تیمش گله‌مند بود و حتی اعلام کرده بود مدیریت باشگاه می‌تواند هر لحظه او را برکنار کند.

اما  تساوی با پرسپولیس نه تنها کمکی به خروج مس از بحران نکرد بلکه دو روز پس از آن مسابقه، اوضاع به حدی در مس رفسنجان بحرانی‌تر شده است که به نظر می‌رسد هر لحظه امکان فروپاشی این تیم وجود دارد!

بازیکنان تیم تا امروز که نیم‌فصل به پایان رسیده است 31 درصد از مبلغ قرارداد خودشان را گرفته‌اند. اوضاع برای ساکت الهامی از این هم بدتر است. سرمربی مس رفسنجان تا امروز فقط 20 درصد قرارداد خودش را دریافت کرده است.

چیزی که باعث نگرانی بیشترِ سیرجانی‌ها شده، اخباری است که از جدایی بازیکنان مهم و کلیدی تیم منتشر شده است. علی عدنان بازیکن عراقی که مدتی است بدون اطلاع باشگاه سیرجان را ترک کرده است و کسی نمی‌داند او کجاست.

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی که به تازگی به این تیم برگشته و توانسته بود گل‌های حساسی هم برای مس بزند به باشگاه نوتیس داده است. شنیده می‌شود او با پیشنهاد باشگاه پیکان مواجه شده است و می‌خواهد به تهران برود.

یکی از بازیکنان جوان تیم هم از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده است و گویا قرار است بالاخره به این تیم برود. یکی دیگر از بازیکنان هم پیشنهاد خوبی از تراکتور دارد که بعید است آن را رد کند. منتظر محمد هم از بازی در مس راضی نیست و در تلاش است که به استقلال برگردد.

این البته همه مشکلات مس نیست. بازیکنان می‌گویند مدیریت باشگاه پاسخگوی وضعیت نیست. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته است و با این وجود مس نمی‌تواند بازیکنی را در زمستان جذب کند

مس در نیم‌فصل و در حالی که از نظر بازیکن وضعیت بدی نداشت از 15 بازی فقط 15 امتیاز گرفت و در رده دهم ایستاد. اما با وضعیتی که پیش روی این تیم است باید منتظر نتایج ضعیف‌تری هم از این تیم باشیم.

1359