مدافع جوانی که ستاره تراکتور را نیمکت‌نشین کرد!

مدافع جوانی که ستاره تراکتور را نیمکت‌نشین کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید کریم‌آذر با عملکرد خود توانسته در اولویت پاکو خمز نسبت به محمد نادری باشد.

به گزارش فوتبالی، داستان دفاع چپ تراکتور امسال یکی از پرماجراترین‌هاست. این تیم در اقدامی بعید، هر دو دفاع چپ فصل گذشته خود را از دست داد تا دو سهمیه از خرید ابتدای فصل خود را به جذب بازیکن در این پست اختصاص دهد.

در همین راستا تی‌تی‌ها سعید آقایی و محمد نادری را جذب کردند که خرید هر کدام از آن‌ها با حکایت به‌خصوص خود حاصل شد. آقایی با کلی حرف و حدیث جذب تیم سابقش شد و در نهایت پس از اتفاقات زیاد در روز پایانی نقل و انتقالات از لیست قرمزها خارج شد و محمد نادری هم با ایجاد تبصره توسط کارگروه نقل و انتقالاتی بدون اینکه سهمیه خارجی محسوب شود از تیم لیگ یکی آلتای‌اسپور ترکیه به تراکتور پیوست.

با این حال یک جوان تبریزی که پست اصلی وی وینگر بود، امسال دفاع چپ تراکتور شده و محمد نادری روی نیمکت می‌نشیند! سعید کریم‌آذر ۲۱ ساله این جوان بومی است که در ۹ بازی این فصل تراکتور در ترکیب ابتدایی قرار گرفته و ۴ بازی هم به عنوان یار جانشین به میدان رفته تا صرفاً ۳ مسابقه را از دست داده باشد.

جالب اینکه پاکو خمز حتی در برخی بازی‌ها بازیکن غیرتخصصی هم در پست نادری بازی داده تا مشخص شود از شرایط این بازیکن چندان راضی نیست. در رابطه با نادری گفته می‌شود خود وی هم بابت کم بازی کردن ناراحت است و باید دید شرایط برای این مدافع شناخته شده در ادامه فصل چگونه خواهد بود.

1997