روزی‌طلب و دوباره جنجال؛ این بار استوری علیه فکری!؟

روزی‌طلب و دوباره جنجال؛ این بار استوری علیه فکری!؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن فصل گذشته هوادار یک استوری کنایه‌آمیز منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، سپهر روزی‌طلب بازیکن فصل گذشته هوادار تهران بود که یکی از کاپیتان‌های این تیم هم محسوب می‌شد. مدافعی که باتوجه به انتشار استوری‌های جنجالی نامش چندین و چند بار فصل گذشته با حواشی فراوان شنیده شد.

استوری‌های کنایه‌دار روزی‌طلب به بازی معروف استقلال و هوادار در فصل گذشته برمی‌گردد که تیم بنفش‌پوش تهرانی شش گل از آبی‌ها دریافت کرد و یکی از گل‌ها را سیدحسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ موضوعی که به مذاق هواداری‌ها خوش نیامد و آن‌ها بابت سپردن پنالتی به یک دروازه‌بان ناراحت بودند چرا که این ‌طور به نظر می‌آمد که تیم رقیب به فکر کوچک کردن هوادار بوده است و روزی‌طلب در واکنش به این ماجرا یکی دو استوری منتشر کرد که حسابی جنجالی شد و ناراحتی استقلالی‌ها را به همراه داشت.

روزی‌طلب که این فصل پس از سرمربیگری محمود فکری از هوادار جدا شده و به شهر راز شیراز در دسته یک پیوسته بود، نیم فصل دوم در این تیم لیگ یکی‌ حضور نخواهد داشت و هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

اما پس از پیروزی دیروز هوادار بر استقلال خوزستان، روزی‌طلب دوباره با انتشار یک استوری‌ جنجال‌ساز شده است. این مدافع با تگ کردن صفحه رسمی هوادار به آن‌ها تبریک گفته و با اموجی خنده جمله معروف «در زمین غصبی جواهر هم بکاری، خون درو خواهی کرد!» را نوشته و البته متذکر شده این جمله را از قول سیاوش یزدانی نگاشته است!

با این حال به نظر می‌رسد منظور روزی‌طلب بی‌ارتباط با جدایی محمود فکری نباشد چرا که جمله مذکور را پیشتر در صفحه اینستاگرام این سرمربی دیده بودیم که بسیار هم وایرال شد ولی با این وجود روزی‌طلب اسمی از محمود فکری نیاورده است. همچنین لازم به ذکر است این استوری پس از انتشار پاک شده است.

1997