دو سرمربی فعلی رونالدو که سال خوبی را برایش رقم زدند

دو سرمربی فعلی رونالدو که سال خوبی را برایش رقم زدند

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2023 برای کریستیانو رونالدو از لحاظ فردی یک سال خوب بود چرا که کریستیانو رونالدو در این سال موفق شد 54 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن دنیای فوتبال در سال 2023 میلادی شود.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر لوییس کاسترو و روبرتو مارتینز دو سرمربی رونالدو هستند و آن ها سال بسیار خوبی را برای ستاره پرتغالی رقم زده اند. رونالدو ارتباط خوبی با هر دو سرمربی خود دارد. لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان است و روبرتو مارتینز هم سرمربی تیم ملی پرتغال است.

اگر بخواهیم رونالدوی سال 2023 را با رونالدوی سال 2022 مقایسه کنیم، می بینیم که تاثیر سرمربی هایی که رونالدو داشته است، روی عملکرد او بسیار زیاد بوده است. در واقع رونالدو در سال 2022، اریک تن هاگ را در منچستریونایتد به عنوان سرمربی خود داشت. رابطه تن هاگ و رونالدو اصلا خوب نبود و سرمربی هلندی، کریس رونالدو را نیمکت نشین می کرد و همین قضیه موجب شد تا رونالدو به فکر ترک شیاطین سرخ بیفتد و به النصر عربستان برود.

در تیم ملی پرتغال هم در سال 2022، فرناندو سانتوس سرمربی رونالدو بود. او در مراحل حذفی جام جهانی 2022 قطر کریس رونالدو را نیمکت نشین کرد و همین قضیه منجر به حذف پرتغال از جام جهانی شد.

1471