پیکان به مشهد منتقل می‌شود؟

پیکان به مشهد منتقل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای انتقال تیم پیکان به مشهد چیست؟

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که رسانه ها اعلام کردند پیرو جلسه ای که عصر امروز برگزار شد و همچنین موافقت وزارت صمت و وزارت ورزش، تیم فوتبال پیکان از فصل آینده با عنوان پیکان مشهد در لیگ حضور خواهد داشت.

درحالی که رسانه ها خبر از قطعی شدن این اتقال داده‌اند اما احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در مصاحبه‌ای که داشته است گفته هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. اصولی در این رابطه اظهار داشت:"ما پیگیر هستیم یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در استان خراسان رضوی تیمداری کند و یکی از گزینه‌های ما نیز شرکت ایران‌خودرو خراسان است. در همین رابطه مذاکراتی انجام شده اما به جز این شرکت، بنگاه‌های دیگری نیز مدنظر هستند."

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: "درمورد اینکه باشگاه پیکان و شرکت ایران‌خودرو به این نتیجه رسیده باشند که امتیاز تیم لیگ برتری خود را به خراسان رضوی بیاورند، هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. پیگیر هستیم اما هنوز هیچ تصمیم قطعی اتخاذ نشده است."

تا این لحظه که هیچ نامه‌ای مبنی بر انتقال به پیکان به مشهد ارسال نشده است و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد، آیا مشهد پس از چند سال غیبت باز هم در لیگ برتر باز تیمداری می کند یا این انتقال به سر انجام نمی رسد. پیش از این دبیر هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در مصاحبه خود اعلام کرده بود که از این انتقال استقبال خواهند کرد.

2636