رکورد جالب پیکان در لیگ برتر بیستم

رکورد جالب پیکان در لیگ برتر بیستم

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان تهران در رقابت های لیگ برتر فصل جاری از 31 بازیکن مختلف در ترکیب خود استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم پیکان تهران که طی فصول گذشته معمولا در تلاش برای سقوط نکردن به دسته پایین تر بود، امسال با مدیریت اکبر محمدی به عنوان یک مدیر فوتبالی و مهدی تارتار که یکی از موفق ترین سرمربیان سال های گذشته فوتبال ایران است، توانسته روزهای نسبتا خوبی را پشت سر بگذارد.

پیکانی ها که نسبت به سال های قبل با بودجه کمتری وارد مسابقات شدند، بیشتر از محصولات آکادمی خود در لیگ بیستم بهره گرفتند و از این رو یک رکورد جالب نیز در بین بازیکنان خودروسازان به ثبت رسیده است.
در ترکیب تیم پیکان تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر 31 بازیکن به میدان رفته اند که این رکورد جالبی برای خودروسازان محسوب می شود.
نادر محمدی، حسین پورامینی، ابراهیم صالحی، مجید عیدی، محمد ستاری، محمد دریس، اسماعیل بابایی، امیر روستایی، رضا جبیره، امیرحسین جدی، آرش قادری، میلاد شیخ سلیمانی، محمد خدابنده لو، سامان فلاح، حجت حق وردی، محمدامین درویشی، علیرضا رضایی، آرمان قاسمی، فرزاد حاتمی، علیرضا کوشکی، محمد نوری، معین عباسیان، علی قربانخانی، محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده، شاهین طاهرخانی، حسین حیدری، رضا حبیب زاده، احسان جودکی، عزیز معبودی و امیرحسین جولانی 31 بازیکنی هستند که تا اینجای رقابت های لیگ برتر پیراهن پیکان را برتن کردند.
حضور این تعداد بازیکن در ترکیب پیکان نشان دهنده اعتماد کادرفنی این تیم به همه نفراتش است. بی تردید در ادامه مسابقات لیگ برتر هم احتمال حضور بازیکنان جدید در ترکیب پیکان وجود داردو باید دید تارتار و همکارانش چگونه از این نفرات استفاده می کنند.

6641