شکایت استقلال از پرسپولیس؛ دربی باید 3 بر صفر شود!

شکایت استقلال از پرسپولیس؛ دربی باید 3 بر صفر شود!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه استقلال به شکایت کمیته انضباطی خواستار 3 بر صفر اعلام شدن نتیجه دربی به سود خودش شد.

به گزارش فوتبالی، دربی دورِ رفت لیگ بیست و سوم روز 23 آذر برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آن مسابقه حواشی و جنجال‌های زیادی داشت که به مرور و با گذشت زمان کم و کمتر شد.

اما امروز یک خبر دیگر، به علاقمندان به فوتبال در ایران یادآوری کرد که حاشیه‌های این مسابقه تمام شدنی نیست. علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال شب گذشته و پس از پایان بازی استقلال و پیکان در جمع خبرنگاران خبر از شکایت به کمیته انضباطی داد.

در واقع استقلال از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده است. آن هم نه در یک مورد. بلکه در دو مورد. مورد اول شکایت‌هایی است که از رفتار برخی بازیکنان پرسپولیس شده است. 

باشگاه استقلال از سعید صادقی و شهاب زاهدی به خاطر حمل پیراهن امید عالیشاه و تحریک هواداران استقلال، از محمد حسین کنعانی‌زادگان به خاطر حرکات موزون و تحریک هواداران استقلال و از علیرضا بیرانوند به خاطر حرکات موزون! و نشان دادن VAR و تحریک هواداران استقلال شکایت کرده است.

اما مورد بعدی جالب‌تر است. چرا که استقلال با طرح این شکایت خواستار 3 بر صفر شدن دربی به سود خودش شده است. موضوع این شکایت، عبور پرسپولیس از سقف بودجه و استفاده از بازیکن غیرمجاز است.

باشگاه استقلال نامی از بازیکنی که به زعم این باشگاه غیر مجاز است نبرده است اما باشگاه پرسپولیس به خاطر تقبل هزینه مالیات قرارداد گئورگی گولسیانی محکوم به جریمه نقدی و کسر یک امتیاز شده بود که البته این امتیاز هم برگشت.

1359