بازیکن هوادار: بعد از چند ماه سخت دنبال فرصت بودم

بازیکن هوادار: بعد از چند ماه سخت دنبال فرصت بودم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت که بعد از چند ماه سختی که پشت سر گذاشته دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش بوده است.

به گزارش فوتبالی ، یونس شاکری بعد از پیروزی دو بر صفر هوادار مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت: چند ماه سخت داشتم و دنبال فرصت بودم. ممنون از کادر فنی جدید به خصوص آقای شجاعی که لطف داشتند و این 2 بازی به من اعتماد کردند. هفته قبل خداراشکر پاس گل دادم و این هفته هم یک گل خوب زدم. 
وی افزود: واقعاً دلم برای فوتبال تنگ شده بود. 5 یا 6 ماه بود که فوتبال بازی نمی‌کنم. شرایطم سخت بود و فقط در تلویزیون فوتبال می‌دیدم.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره تغییرات تیمش گفت: فوتبال ما شناور شده و با اینکه 2 گل جلو بودیم، فرصت‌های زیادی داشتیم. خداراشکر توانستیم این بازی را ببریم و شرایط‌مان در جدول خوب شد. ان‌شاءالله نیم فصل دوم با قدرت ادامه می‌دهیم.

شاکری در پاسخ به این سؤال که مصدومیت به لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیر منفی دارد، گفت: چون 5 ماه بازی نکردم شرایط بازی صددرصد نداشتم. دو قلوی پایم گرفتگی جزیی داشت. ان‌شاءالله در این 40 روز که لیگ تعطیل هستم بتوانم تمرین کنم و با آمادگی کامل به بازی‌ها بازگردم.

وی یادآور شد: کریم اسلامی فوق العاده و فوتبالیست خیلی خوب و در اختیار تیم است. هر وقت در کنارش بازی می‌کنم لذت می‌برم. امیدوارم نیم فصل دوم این روند ادامه‌دار باشد.

1470