پورموسوی: بازی بد مقابل هوادار تمام‌کننده عملکرد ما در نیم‌فصل اول بود

پورموسوی: بازی بد مقابل هوادار تمام‌کننده عملکرد ما در نیم‌فصل اول بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل هوادار ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فوتبالی ، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی بد ما تمام‌کننده عملکردمان در نیم‌فصل اول بود. علیرغم فرصت‌های خوبی که در نیمه‌های اول و دوم داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم و تنبیه شدیم. به تیم هوادار تبریک می‌گویم. یک تبریک ویژه هم به افشاریان می‌گویم بابت این داور جوانی که سوت زد. به نظرم خیلی خوب سوت زد و خوشحال شدیم بابت اینکه داوران جوانی داریم. 
وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمان خوبی رسید تا به استراحت برویم. تغییرات بسیار زیادی خواهیم داشت. امروز از همه بچه‌ها بابت عملکردشان تشکر کردم؛ شاید من در انتخابم اشتباه کردم و شاید توان بچه‌ها همین اندازه بوده است. تغییرات زیادی داریم و ان‌شاءالله طی 72 ساعت باید خروجی‌ها را اعلام و تیم را ترمیم کنیم. باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این پرسش که تیمش در نیم‌فصل اول فقط یک برد داشت و چه برنامه‌ای برای نیم‌فصل دوم دارد،‌ گفت: اگر آمار بگیریم شاید درصد کمی احتمال می‌دادند ما امروز بازنده باشیم. ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم؛ شاید بچه‌ها به خاطر دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان خسته بودند و شاید هم از قبل خودشان را برنده می‌دانستند که بازنده شدیم. فکر می‌کنم بازی خوبی هم انجام ندادیم. شاید اگر هفته‌های قبل می‌باختیم بازی بهتری می‌کردیم. مسئولیت باخت با من است و طی 72 ساعت ریشه‌یابی می‌کنیم و به سمت تقویت تیم می‌رویم.

پورموسوی در مورد اینکه در کدام خطوط دست به تغییر خواهد زد و آیا باشگاه توان جذب بازیکنان مدنظر او را دارد یا خیر، تصریح کرد: من با مدیریت باشگاه صحبت کردم. تلاش ما این است که در تمام پست‌ها بازیکن بگیریم. واقعیت این است که تیمی که در رده شانزدهم است باید تغییر داشته باشد. نمی‌توانیم عملکرد خودمان و بازیکنان را توجیه کنیم. در جایی که کادر فنی است تغییر می‌دهیم و اگر در بحث بازیکنان است باید بازیکن جذب کنیم. اگر قرار است این اتفاق بیفتد ترجیح می‌دهم با بازیکنان جوان به کار خودمان ادامه دهیم. باید ریشه‌یابی کنیم. اگر ایراد از من است باید تغییرات ایجاد کنم. ما مثلاً امروز دو توپ روی خط نزدیم؛ اینکه ربطی به مربی ندارد. ما ایجاد موقعیت می‌کنیم و روی خط توپ وارد دروازه نمی‌شود. با این وضعیت طبیعتاً ایراد از بازیکن است، اما قطعاً در تمام پست‌ها نیاز به تقویت داریم.

1470