آچار فرانسه جدید نکونام در استقلال؛ عملکرد درخشان صالح در پست جدید

آچار فرانسه جدید نکونام در استقلال؛ عملکرد درخشان صالح در پست جدید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع استقلال عملکرد خوبی در پست جدیدش داشته است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند نگرانی بزرگی را برای سرمربی و هواداران استقلال به وجود آورد، چرا که تنها یک مدافع تخصصی برای آنها باقی مانده بود. چند هفته‌ای می شود که استقلال فقط با یک مدافع تخصصی به میدان می رود و جواد نکونام مجبور است دو بازیکن غیر تخصصی را در کنار آرمین سهرابیان بازی دهد.

روزبه چشمی و صالح حردانی دو بازیکنی هستند که در روزگاری که نکونام با قحطی مدافع مواجه است، در خط دفاع قرار می گیرند و عملکرد خوبی داشته‌اند، به خصوص صالح حردانی که عملکردش فراتر از انتظار بوده است.

حردانی برای اولین بار در بازی با فولاد و پس از مصدومیت ایمان سلیمی برای دقایق کوتاهی به این پست منتقل شد و عملکرد خوب و طولانی شدن غیبت سلیمی باعث شد تا نکونام در بازی مقابل تیم های پرسپولیس، نساجی، گل گهر و پیکان هم از حردانی در همان پست استفاده کند. حردانی در این پست عملکرد خوبی داشته است و خیال نکونام از بابت خط دفاع راحت است.

استقلال تا پایان هفته پانزدهم با 9 گل خورده همراه با پرسپولیس بهترین خط دفاع را در اختیار دارد، البته استقلال می تواند تنها تیمی شود که نیم فصل را با این رکورد به پایان می رساند، چرا که بازی پایانی پرسپولیس در نیم فصل باقی مانده و باید دید چه نتیجه‌ای در آن دیدار رقم می خورد.

2636