رونمایی از لیست پرستاره نکونام در رسانه‌ها؛ هنوز رسما چیزی اعلام نشده است!

رونمایی از لیست پرستاره نکونام در رسانه‌ها؛ هنوز رسما چیزی اعلام نشده است!

پایگاه خبری فوتبالی – برخی رسانه‌ها از لیست پرستاره جواد نکونام برای تقویت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی، رونمایی کرده اند در حالیکه نکونام در کنفرانس مطبوعاتی اش هم به هیچ لیستی اشاره نکرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، امتیازهای کسرشده از سپاهان و پرسپولیس را به این دو تیم برگرداند، باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نقل ‌وانتقالات نیم فصل و از این پس تنها و تنها به قوانین فیفا پایبند خواهد بود و دستورالعمل‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم به دلیل نداشتن وجاهت قانونی و ضمانت اجرایی بایگانی می‌کند. البته این واکنش استقلال به حکم کمیته استیناف، مطمئنا باعث نخواهد شد که آنها بتوانند بالای سقف قرارداد ببندند.

با توجه به اینکه استقلال نیاز ویژه‌ای به تقویت در نقل و انتقالات زمستانی دارد، یکی دو رسانه، امروز از لیستی رونمایی کردند که انگار جواد نکونام به باشگاه استقلال داده است اما این لیست نمی تواند چندان هم درست و دقیق باشد.

آنطور که خبرگزاری فارس نوشته، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، اللهیار صیادمنش، محمد محبی، عارف آقاسی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، فرشاد احمدزاده، امیرحسین حسین زاده و امید نورافکن بازیکنان مد نظر نکونام هستند ضمن آنکه رافائل سیلوا هم در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد و با و به زودی قرارداد جدید بسته می شود.

خبرگزاری ایسنا هم لیست مشابهی را به عنوان لیست جواد نکونام برای تقویت تیمش منتشر کرده که فقط نام علی کریمی و فرشاد احمدزاده در آن دیده نمی‌شود.

این لیست در شرایطی منتشر شده که اولا علی خطیر اعلام کرده هنوز لیستی از نکونام نگرفته، دوما استقلال اول باید لیستش را خالی کند تا جا برای نفرات جدید باز شود، سوما و از همه مهمتر اینکه، جذب این نفرات نیاز به یک بودجه چند صد میلیاردی دارد و بستن چنین تیمی، کار بسیار سختی به نظر می‌رسد به خصوص آنکه اکثر این لیست را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند.

این لیست واقع بینانه نیست و البته استقلال باید برای به خدمت گرفتن این بازیکنان حسابی لیستش را خالی کند و به توافق رسیدن با بازیکنانی که در لیست خروج قرار می گیرند به این سادگی ها نیست.

2636