پاکدل: بدشانسی ما در این نیم فصل این بود که توپ‌های ما گل نشد

پاکدل: بدشانسی ما در این نیم فصل این بود که توپ‌های ما گل نشد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم پیکان گفت: پیکان در نیم فصل اول بدشانسی زیادی آورد و با وجود اینکه موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شدند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک پیکان را شکست داد. حامد پاکدل،‌ بازیکن پیکان پس از این بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تنها مشکل پیکان این است که آن نتیجه‌ای که حقش است را به آن نمی‌رسد. خیلی خوب و شناور بازی می‌کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد می‌کنیم اما بدشانسی ما در این نیم فصل این بود که توپ‌های ما گل نشد. 

او ادامه داد: در نیمه اول با استقلال هم توپ‌های ما وارد دروازه نشد این جوانگرایی و بضاعت تیم پیکان است. امیدوارم در نیم فصل تیم ترمیم و شرایط بهتر شود.

پاکدل در مورد وضعیت تیم پیکان تاکید کرد: پیکان بد شانسی دارد. مهم مهمترین فاکتور در فوتبال ایجاد خلق موقعیت است که این اتفاق برای پیکان می‌افتد اما ما دچار بدشانسی می‌شویم و توپ‌های ما به دیرک دروازه می‌خورد. اول فصل که یارگیری می‌شود و تیم یکی، دو باخت به دست می‌آورد تیم شخصیت خود را از دست می‌دهد و این متفاوت با این است که تیم در همان بازی‌های اول چندین پیروزی به دست آورد. 

او افزود: در اینجا در این چهار، پنج بازی که آقا رضا (عنایتی) آمده است خوب بازی کردیم و ایجاد موقعیت کردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود و امیدواریم که این مساله در نیم فصل دوم حل شود. 

2636