جزییات سرقت از فوتبالیست اهوازی؛ دوربین‌ها همه چیز را ضبط کرده‌اند!

جزییات سرقت از فوتبالیست اهوازی؛ دوربین‌ها همه چیز را ضبط کرده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی – در ماه‌های اخیر چند نفر از مربیان و بازیکنان فوتبال در ایران قربانی زورگیری و سرقت‌های خشونت‌بار قرار گرفته‌اند. اغلب این موارد در تهران رخ داده است اما شب گذشته یک مورد در اهواز پیش آمد که ظاهرا ترسناک‌تر از بقیه موارد بوده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته میلاد پاک‌پرور بازیکن سابق فولاد خوزستان و فعلی استقلال ملاثانی در حال رسیدن به منزلش در شهرک گلستان اهواز بود که با حمله مسلحانه یک گروه زورگیر مواجه شد.

پاک‌پرور 3 نفر از اعضای این گروه را که سوار بر یک خودروی پراید 111 بودند دیده است اما به گفته خودش احتمال این که نفرات بیشتری هم در این سرقت خطرناک دست داشته باشند وجود دارد.

میلاد حدود ساعت 9 شب گذشته به نزدیکی منزل خودش رسید و درب پارکینگ را باز کرد اما قبل از این که وارد پارکینگ شود با هجوم این سارقان مسلح مواجه شد. سارقان در این سرقت دو گوشی موبایل، مقداری پول، اسناد ماشین و خود ماشین را که یک پژو پارس صفر بوده است را با خودشان بردند. 

پاک‌پرور در این باره به خبرنگار فوتبالی گفت: «خدا را شکر که در هنگام سرقت تنها بودم و کسی از اعضای خانواده یا دوستان پیش من نبود. وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد. من همین امروز از سارقان شکایت کردم. مثل این که دوربین‌های ساختمان ما و دوربین‌های اطراف، تصاویر خوب و به‌دردبخوری را از این اتفاق گرفته‌اند. امیدوارم سارقان زودتر شناسایی و دستگیر شوند.» 

1359