خوشحالی ویژه‌ای که پسر رونالدو آن را انجام می‌دهد

خوشحالی ویژه‌ای که پسر رونالدو آن را انجام می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی حال حاضر النصر عربستان همواره خوشحالی های پس از گل ویژه و خاصی را در طول دوران حرفه ای خود انجام داده است و از این لحاظ همواره مورد توجه بوده است.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که جونیور، یعنی پسر بزرگ کریستیانو رونالدو هم دوست دارد خوشحالی های خاص خودش را داشته باشد و از همین حالا شروع به ساخت خوشحالی مخصوص خودش کرده است.

پسر بزرگ کریستیانو رونالدو که اکنون سیزده سال سن دارد، در حال حاضر در آکادمی النصر عربستان حضور دارد و در تیم آکادمی باشگاه عربستانی توپ می زند. او پس از گلزنی های خود برای این تیم، از خوشحالی ویژه ای استفاده می کند. جونیور یک دست خود را روی سرش قرار می دهد و دست دیگرش را باز می کند و چشم هایش را می بندد و به این ترتیب با حالتی که در تصویر قابل مشاهده است، خوشحالی خود را انجام می دهد.

کریستیانو رونالدو خوشحالی هایی مثل Siuuu را در دنیای فوتبال جا انداخت و آن را تبدیل به یک خوشحالی نمادین کرد. باید دید که پسر بزرگ رونالدو هم می تواند در آینده در دنیای فوتبال چنین اثری را داشته باشد و چنین اتفاقی را رقم بزند یا خیر.

1471