کالوین فیلیپس با حضور در یوونتوس موافقت کرد

کالوین فیلیپس با حضور در یوونتوس موافقت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کالوین فیلیپس پیشنهاد باشگاه یوونتوس را پذیرفت.

به گزارش فوتبالی ، هافبک ملی پوش انگلیسی باشگاه منچسترسیتی که در این فصل یک نیمکت نشین کامل بوده به حضور در فوتبال ایتالیا به صورت قرضی تا پایان فصل ابراز تمایل کرده است.اکنون دو باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی باید بر سر بند خرید قطعی در پایان فصل و چگونگی تقسیم پرداخت دستمزد توافق کنند.

یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب یک هافبک برای تقویت خط میانی تیم خود است. به گفته فابریزیو رومانو، دو تن از مدیران نقل و انتقالات دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس از قبل مذاکرات خود را برای یک معامله احتمالی پیش از بازار زمستانی نقل و انتقالات اروپا آغاز کرده بودند.

حالا ملی پوش انگلیسی آماده انتقال به تیم جدید است زیرا او در ورزشگاه اتحاد در ترکیب ثابت تیم حضور ندارد. این بازیکن ۲۸ ساله به دنبال افزایش شانس خود برای حضور در مسابقات تیم ملی انگلیس پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴ در تابستان آینده است. با این حال  منچسترسیتی می خواهد قرارداد قرضی فیلیپس با یوونتوس همراه با بند خرید اجباری باشد و به نظر می رسد دو طرف در این مورد به یک توافق دست پیدا کرده اند. این بازیکن در صورت مهیا بودن شرایط به زودی به تورین خواهد رفت تا قرارداد خود را با تیم ایتالیایی تکمیل کند.

۱۰۰۹