سوال روز/ لوکادیا با موضع‌گیری‌هایی علیه نظام سیاسی ایران، به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

سوال روز/ لوکادیا با موضع‌گیری‌هایی علیه نظام سیاسی ایران، به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی– یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازگشت مهاجم فراری هلندی استقبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی امروز پرسپولیس و نساجی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد رضا درویش توسط خبرنگاران محاصره شد و به سوالات آنها درباره مسائل مختلف پاسخ داد.

آخرین سوالی که از درویش پرسیده شد درباره یورگن لوکادیا بود. لوکادیا در اوایل لیگ بیست و دوم به پرسپولیس پیوست اما به نیم‌فصل نرسیده ایران را ترک کرد و دیگر به تهران برنگشت.

بعدا پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کرد. لوکادیا هم به تیمی در سوپرلیگ چین رفت و نمایش خوبی در این تیم داشت. البته او به دلایل نامعلومی در بازی‌های آخر فصل چین غیبت داشت.

در این مدت لوکادیا بارها و بارها پست و استوری‌‌هایی با لباس پرسپولیس منتشر کرد. البته به نظر نمی‌رسید این کارهای او از سر علاقه به پرسپولیس باشد. چون او در روزهای اولی که از ایران رفته بود در صفحه شخصی خودش مواضع تند سیاسی علیه نظام سیاسی حاکم بر ایران گرفت. به همین دلیل هم خیلی بعید به نظر می‌رسید که او به پرسپولیس برگردد.

امروز اما درویش در پاسخ سوالی درباره وضعیت لوکادیا و احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس گفت: «فعلا که اتفاقی نیفتاده. ما به او گفتیم اگر تمایل دارد می‌توانیم مذاکره کنیم. آقای گل‌محمدی هم گفته که موافق بازگشت لوکادیا است البته به شرطی که این بازیکن شرایط باشگاه پرسپولیس را بپذیرد

جالب این که همسر لوکادیا هم اخیرا در صفحه خودش عکسی از فرزندشان را با پیراهن پرسپولیس استوری کرده و نوشته است: «به زودی شما را خواهیم دید!» او نام پرسپولیس را در پایان این جمله نوشته است.

نکته جالب این است که برخی معتقد بودند یکی از دلایل این که لوکادیا ایران را به آن شکل ناگهانی ترک کرد همسر او بود که به نظر می‌رسید نمی‌تواند  خودش را با زندگی در ایران مطابقت بدهد. حالا اما این استوری همسر لوکادیا باعث شده گمانه‌زنی‌های جدیدی درباره بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شود.

البته برخی هم معتقدند استوری همسر لوکادیا مربوط به یکی دو روز گذشته نیست و در روزهای اول حضور این بازیکن در پرسپولیس منتشر شده است. در هر صورت یحیی گل‌محمدی هم در نشست خبری بعد از بازی با نساجی در این باره گفته است: « صحبت خاصی در مورد لوکادیا نشده است. این پالس‌های مثبتی که می‌گویید فقط در فضای مجازی دیده می‌شود. در واقعیت هیچ تماسی نداشته‌ایم. اگر بیاید ما او را می‌خواهیم. نمی‌دانم شرایط قراردادی‌اش چگونه است. پرسپولیس می‌تواند یک انتخاب خوب برایش باشد. بیشتر از آنکه به نفع پرسپولیس باشد حضورش به نفع خودش است. با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول داشت. قطعاً مذاکره مستقیم با لوکادیا نداشته‌ایم. صحبتش در بحث رسانه و فضای مجازی بوده است

در هر حال پس از مطرح شدن نام لوکادیا، پست‌ها و استوری‌های او در روزهای خروج از ایران که علیه نظام سیاسی حاکم بر ایران بود دوباره توسط برخی کانال‌ها بازنشر شده که نشان می‌دهد بازگشت او به پرسپولیس به این راحتی‌ها نخواهد بود!

1359