پورموسوی: هیچ وقت چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته‌ایم

پورموسوی: هیچ وقت چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- سیروس پورموسوی گفت: استقلال خوزستان در هیچ کدام از بازی ها، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، سید اکبر پورموسوی در ابتدا با اشاره به کمبود مهره در تیمش، اظهارکرد: با دست خالی کار می‌کنیم؛ متاسفانه در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و حتی شرایط به صورتی پیش رفت که پیش آمده در یک بازی هم نفرات تیم را نتوانستیم تکمیل کنیم و مجبور بودیم از بازیکنان آکادمی استفاده کنیم.

به اذعان بسیاری از کارشناسان بازی‌های زیبایی به نمایش می‌گذاریم

وی در بخش دیگری از صحبت های خود همچنین عنوان کرد: البته تیمم با سختکوشی این کمبودها را جبران کرده است و حتی به اذعان بسیاری از کارشناسان بازی‌های زیبا و تماشایی را نمایش می گذارد.

در نقل و انتقالات کمبودها را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با تشکر از اعضای تیمش، گفت: در نیم فصل اول با تمام این کمبودها، بازیکنانم جنگیدند ولی در ادامه باید دو برابر تلاش کنیم و ان شاءالله در نقل و انتقالات کمبودها را جبران خواهیم کرد.

هیچ وقت چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته‌ایم

وی  بیان کرد: استقلال خوزستان در هیچ کدام از بازی ها، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته است. در دیدار با هوادار هم بازیکنانم با حداکثر توان و نهایت تمرکز، بازی خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم با ارئه یک بازی قابل قبول و کسب سه امتیاز، دل هواداران را شاد کنیم. هواداران بدانند با تمام وجود کار می کنیم و از این که در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند از آن ها قدردانی می کنم.

حب و بغض‌ عده‌ای برای خارج از فوتبال است

پورموسوی در ادامه نیز با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خارج از تیمش، گفت: یکسری واقعیت‌ها وجود دارد و باید بگویم عده ای هستند که در حق تیم، باشگاه و شرکت گروه ملی کم‌لطفی می‌کنند. آن ها حب و بغض شان برای خارج از فوتبال است و متأسفانه یکسری مشکلات شخصی دارند که خارج از فوتبال بوده و همین مسئله باعث شده است که تیم ما را با مشکل مواجه کنند.

این عده در ظاهر می‌گویند طرفدار استقلال هستیم

وی عنوان کرد: این عده، فوتبال و نام استقلال خوزستان اولویت‌شان نیست و با تخریب کردن هم برای خود مشکل به وجود آورده‌اند و هم در حق باشگاه استقلال خوزستان کم‌لطفی می‌کنند اما در ظاهر می گویند طرفدار استقلال هستیم. نمی دانیم در مورد این افراد "دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس."

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین با قدردانی از علی محمدی مدیر عامل گروه صنعتی فولاد ایران، افزود: او مردانه از تیم حمایت می‌کند و امیدوارم تا پایان فصل نتیجه‌ای که دلخواه همه ماست را به دست بیاوریم.

می‌توانیم حق‌مان را از این لیگ سخت بگیریم

وی بیان کرد: یادمان نرود که ثبات شرط موفقیت است و همانگونه که سال گذشته با حمایت های آقای علی محمدی به لیگ برتر صعود کردیم امسال هم با توجه به اینکه رقابت در لیگ برتر دشوار است ولی ما امیدوارانه کار را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم می‌توانیم حق‌مان را از این لیگ سخت بگیریم.

1999