برگزاری مراسم حمایت از طرح‌های نوآورانه ورزش بانوان با حضور خزعلی

برگزاری مراسم حمایت از طرح‌های نوآورانه ورزش بانوان با حضور خزعلی

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم‌ نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها وایده‌های نوآوران در ورزش بانوان صبح امروز سه‌شنبه (۵ دی ماه) در مجموعه ایوان شمس برگزاری شد.

به گزارش فوتبالی، این رویداد با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و جعفری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران درحال برگزاری است.

این رویداد باهدف شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و کارآفرینان حوزه ورزش بانوان و همچنین حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه برگزار شد.

نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان با همکاری «ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان»، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره کل امور بانوان استانداری تهران، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و با حضور جمعی از چهره‌های برجسته جامعه علمی و ورزشی کشور درحال برگزاری است.

در این رویداد از برترین طرح‌ها و ایده‌های دریافتی معرفی و از نفرات برگزیده تقدیر شد.

در این مراسم همچنین زهرا سلمان رئیس ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان و رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، فخرالسادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

7474