وقتی روزگار برای پورحمیدی در تراکتور شیرین شد!

وقتی روزگار برای پورحمیدی در تراکتور شیرین شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان تراکتور بیشترین کلین‌شیت را بین تمام هم‌پستی‌های خود  در لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه تیم‌های ملوان و تراکتور در انزلی به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند ولی این مسابقه یک برنده بزرگ داشت و آن کسی نبود جز حسین پورحمیدی. دروازه‌بان تی‌تی‌ها در این دیدار باز هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا نهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کند.

این در حالی است که این سنگربان جوان در ابتدای حضورش در تراکتور روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذاشت و فشارهای وارده به وی با توجه به جانشینی محمدرضا اخباری کاپیتان سابق قرمزها چیزی نبود که به راحتی بتوان با آن مقابله کرد.

پورحمیدی جوان حتی در بازی تراکتور برابر فولاد در ورزشگاه یادگار امام(ره) هو شد با این حال واکنش این جوان ملی‌پوش به جای گلایه کردن و ناراحتی، کسب کلین‌شیت‌های بیشتر و بیشتر بود تا جایی که وی هم‌اکنون به تنهایی صدرنشین دروازه‌بانان لیگ برتری است.

پورحمیدی در صورت اینکه بتواند بازی بعدی تراکتور برابر صنعت نفت هم دروازه خود را بسته نگه دارد، تنها دروازه‌بانی خواهد بود که در پایان نیم فصل تعداد کلین‌شیت‌های خود را دو رقمی می‌کند تا آمار ۱۰ کلین‌شیت از ۱۵ بازی را بر جای بگذارد که آماری فوق‌العاده است و باید دید این دروازه‌بان با اوج‌گیری مجدد خواهد توانست دوباره نظر امیر قلعه‌نویی را برای ملی‌پوش شدن در آستانه جام ملت‌ها جلب کند یا نه.

1997