3 شایعه نقل و انتقالاتی درباره پرسپولیس؛ نزدیک به غیرممکن!

3  شایعه نقل و انتقالاتی درباره پرسپولیس؛ نزدیک به غیرممکن!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنانی که شایعه پیوستن‌شان به پرسپولیس منتشر شده همگی قبلا بازیکن همین تیم بوده‌‌اند.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به تعطیلات نیم‌فصل، به زمان شروع بازار نقل و انتقالات زمستانی هم نزدیک می‌شویم. اما طبق معمول شایعات زودتر از بازار داغ می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های بازار نقل و انتقلات باشگاه پرسپولیس است. با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس از ابتدای فصل در خط حمله داشت قابل پیش‌بینی است که بیشترین حجم مربوط به شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال یک یا دو مهاجم به این تیم باشد.

مورد اول عیسی آل کثیر است. مهاجمی که پیش از شروع فصل جدید به سپاهان رفت. او در سپاهان وضعیت مشخصی نداشت و در این تیم به ثبات نرسید و به نظر می‌رسد او از ترکیب اصلی سپاهان فاصله گرفته است

خودش هم مشخصا از این وضعیت راضی نیست. به همین دلیل شایعه بازگشت او به پرسپولیس در زمستان مطرح شده است اما واقعیت این است که آل کثیر با سپاهان قرارداد دارد و سابقه نشان داده که سپاهان بازیکنانی را که قرارداد دارند به تیم دیگری واگذار نمی‌کند. به خصوص که مقصد احتمالی پرسپولیس باشد. برای سپاهان هم بهتر است که خودش با دست خودش تیم رقیب را تقویت نکند.

مورد بعدی، مهدی عبدی است. این مهاجم جوان در تابستان و به شکلی کاملا غیر منتظره به صورت قرضی به تراکتور رفت! این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس در آن روزها فقط شهاب زاهدی را در خط حمله داشت و هنوز نبیل باهویی به این تیم نرفته بود.

عبدی در تراکتور بد کار نکرده است. او شاید مثل زمانی که در پرسپولیس بود موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند اما در حال حاضر بهترین گلزن تراکتور و بعد از رضا اسدی و شهریار مغانلو سومین گلزن برتر لیگ است. به همین دلیل تراکتور تمایلی برای از دست دادن این بازیکن ندارد. ضمن این که هنگام جدایی عبدی از پرسپولیس، حاشیه‌هایی درست شد که بازگشت زودهنگام او به این تیم را خیلی سخت کرده است.

اما با مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی اطمینان خاطر و ثباتی که در خط دفاع پرسپولیس وجود داشت از بین رفته است. این اواخر هم حاشیه‌هایی که محمد حسین کنعانی زادگان ایجاد کرده است باعث بروز شایعاتی شده است.

یکی از این شایعات، احتمال جابجایی کنعانی‌زادگان با شجاع خلیل‌زاده است! ابتدای فصل خبر بازگشت شجاع به پرسپولیس با واکنش تند هواداران این تیم روبرو شد. اما از کنعانی‌زادگان استقبال خوبی به عمل آمد. وضعیت محبوبیت این دو نفر بین هواداران پرسپولیس همچنان همان است و تغییری نکرده است.

ضمن این که شجاع در تراکتور موقعیت خوبی پیدا کرده است و همین چند روز پیش با تمجید از پاکو خمز گفت که این مربی اسپانیایی بهترین مربی است که با او کار کرده است. به همین دلیل احتمال این جابجایی هم بسیار اندک و نزدیک به صفر است.

برای پرسپولیسی‌ها شاید بهتر باشد به سراغ گزینه‌هایی بروند که حداقل قابل مذاکره باشند. مطمئنا تراکتور و سپاهان بازیکنان خوب و موثر خودشان را به این راحتی به پرسپولیس نمی‌‌دهند چون خودشان هم مدعی قهرمانی هستند.

1359