پاسخ منفی مدافع سابق رئال مادرید به عربستانی‌ها

پاسخ منفی مدافع سابق رئال مادرید به عربستانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران شرایط دشواری را در منچستریونایتد تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، این مدافع میان فرانسوی مورد توجه تن هاگ قرار ندارد و ممکن است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جدا شود. اس گزارش داده است که این مدافع، مورد توجه رئال مادرید برای جانشینی الابا و میلیتائو قرار دارد چرا که آنچلوتی برای بازگشت او چراغ سبز نشان داده است. 

نشریه اکیپ نیز در گزارشی به بررسی آینده واران پرداخته است. حضور بنزما در فوتبال عربستان و پیشنهادهای نجومی این لیگ باعث شده بود تا شایعاتی در مورد حضور رافا در لیگ عربستان مطرح شود اما به نظر می رسد که واران تمایلی به حضور در این لیگ ندارد. در حقیقت اطرافیان واران با قاطعیت می گویند که بحث حضور او در لیگ عربستان منتفی است و این اتفاق رخ نخواهد داد.

این مدافع می خواهد که  در فوتبال اروپا بماند که بایرن مونیخ می تواند یکی از مشتریانش باشد. در حقیقت باواریایی ها به دنبال خرید در پست مدافع میانی هستند و واران با تجربه سالها حضور در رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد.به هر صورت واران همچنان در هفته های آینده فرصت دارد تا تکلیفش را مشخص کند هر چند که شانس ماندنش در اولدترافورد خیلی کم است.

4125