ستاره سابق رئال مادرید خواهان بازگشت به سانتیاگو برنابئو

ستاره سابق رئال مادرید خواهان بازگشت به سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بازگشت به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی استقبال می کند.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران در سال 2011 به رئال مادرید پیوست و پس از 10 سال درخشش با پیراهن این باشگاه و کسب عناوین متعدد، در سال 2021 تصمیم گرفت تا ماجراجویی جدیدی در زندگی اش آغاز کند و با رقم 40 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او دوران سختی را در الدترافورد سپری می کند و حالا طبق آخرین اخبار از منابع اسپانیایی، از پوشیدن پیراهن تیم سابقش، رئال مادرید به شدت استقبال می کند. 

قرارداد واران با شیاطین سرخ در ماه ژوئن 2025 به پایان می رسد و اگر برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، امکان فروش او در پنجره زمستانی و یا تابستانی بسیار وجود دارد. رئال مادرید یکی از مشتریان واران محسوب می شود و با توجه به پارگی رباط صلیبی ادر میلیتائو و داوید آلابا، کارلو آنچلوتی به شدت از خرید یک مدافع وسط باتجربه استقبال می کند و همچنین واران سابقه بازی کردن زیر نظر آنچلوتی را دارد و می تواند نقاط ضعف خط دفاعی لوس بلانکوس را پوشش دهد. 

آ اس مدعی است که واران هنوز خانه اش را در مادرید نفروخته و حاضر است برای بازگشت به برنابئو، مقدار زیادی از دستمزدش را کسر کند.

4416