نظر وزیر ورزش درباره حواله خودروی ملی‌پوشان و ماجراهای هیات مدیره استقلال

نظر وزیر ورزش درباره حواله خودروی ملی‌پوشان و ماجراهای هیات مدیره استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- براساس صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان احتمالا مشکل خودروهای بازیکنان تیم ملی حل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مسائل مهم این روزهای دنیای فوتبال هم بحث واردات خودروهای بازیکنان فوتبال است. از صحبت‌های هاشمی این‌طور مشخص است که این مشکل نه تنها برای فوتبالیست‌ها حل خواهد شد که برای جلوگیری از اعتراضات به دیگر رشته‌های ورزشی هم این امتیاز داده خواهد شد.

صحبتهای وزیر ورزش را بخوانید:" در گذشته هیات وزیران محبت کرد و این موضوع را مصوب کرد، اما بعد از چند سال این اتفاق افتاده که باعث نگرانی در آستانه جام ملت‌ها شده است. من به مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری گفتم که ملاحظات این‌چنینی داشته باشند.البته دولت مصمم است و به دنبال آن است که شرایطی را برای تمام رشته‌های ورزشی فراهم کند تا هم این مشکل حل شود و هم ظرفیت‌های جدیدی برای قهرمانان رشته‌های دیگر فراهم شود که بعضاً باعث گلایه‌مندی آنها می‌شود تا دغدغه‌های آن‌ها نیز مرتفع شود."

مورد بعدی که کیومرث هاشمی درباره آن صحبت کرد، مربوط به مهمترین جنجال اینروزهای هیات مدیره استقلال است.. بعد از ادعای خانی عضو هیات مدیره استقلال درباره جعل امضای او توسط همکارانش در این باشگاه و واکنش هیات مدیره باشگاه استقلال و رد صحبتهای او، خیلی‌ها دوست داشتند بدانند وزیر ورزش چه نظری درباره این اتفاق دارد.

هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور در این مورد گفت:" در عرصه ورزش یک موضوعی طرح می‌شود که شاید اصل و اساس آن واقعیت نداشته باشد، هر آن چه اتفاق می‌افتد وظیفه داریم که بررسی کنیم. وقتی این اتفاق رخ داد، به همکارانم در حراست مرکزی دستور پیگیری دادم و آن چیزی که واقعیت دارد، به سمع و نظر مردم می‌رسد. ما نگرانی ایجاد نکنیم برای جامعه ورزشی؛ خصوصاً جامعه فوتبال که علاقه‌مند هستند و طرفدار دارند. ان‌شاءالله موضوع را بررسی می‌کنیم و نتایج بررسی را به صورت شفاف به مردم اعلام خواهیم کرد."

با توجه به اینکه باشگاه استقلال، بیانیه وزارت ورزش را در کانال رسمی اش بازنشر کرده است و به نوعی از مواضع وزیر حمایت شده، جعل توسط مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، انجام نشده است.

4326