سیرجان خانه دوم استقلال؛4 برد از 5 مسابقه!

سیرجان خانه دوم استقلال؛4 برد از 5 مسابقه!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در مسابقاتی که در خانه گل گهر برگزار کرده نتایج خوبی را کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که چهاردهمین بازی این فصل خود را باید در سیرجان و در خانه گل گهر برگزار کند با تکیه به یک آمار خیره کننده قصد شکاندن یک طلسم عجیب را دارد. آبی ها در شرایطی امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف گل گهر می روند که در 4 مسابقه خارج از خانه قبلی خود نتوانسته اند به برتری دست پیدا کنند و در مصاف با تیم های شمس آذر، ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس به 4 تساوی پی در پی رسیده اند و حالا با هدف پاره کردن این روند امروز به میدان می روند.

استقلال که در طی این سال ها حسابی از خجالت گل گهر درآمده و توانسته با سناریوهای متفاوت و اغلب درام گونه این تیم سیرجانی را زمین گیر کند همواره در سیرجان آواز خوشی سر داده و توانسته دست پر از این شهر به تهران بازگردد. استقلال به طور کلی یکبار در جام حذفی و 4 بار در لیگ برتر در خانه گل گهر به میدان رفته  که توانسته آمار 4 برد و 1 شکست را از خود برجای بگذارد. آماری که به خوبی نشان می دهد که استقلالی ها به خوبی راز کسب پیروزی در زمین گل گهر را می دانند. 

اشاره به این نکته هم می تواند جالب باشد که استقلال در سیرجان با 4 سرمربی مختلف یعنی علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، محمود فکری و ریکاردو ساپینتو در خانه گل گهر به میدان رفته اند که با همه این سرمربی ها به برتری دست پیدا کرده اند.

9098