استقلال به دنبال شکستن طلسم تساوی خارج از خانه

استقلال به دنبال شکستن طلسم تساوی خارج از خانه

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال به دنبال شکستن طلسم تساوی‌های سریالی در خارج از خانه است.

به گزارش فوتبالی، استقلال درحالی فردا میهمان گل گهر است که تا اینجای لیگ برتر در خانه شکست نخورده و در شش بازی خانگی خود طی فصل جاری به شش پیروزی رسیده است، اما در خارج از خانه نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد. این تیم در فصل جاری تاکنون 7 بار در خانه حریفان به میدان رفته است که حاصل آن 2 برد، 4 مساوی و 1 شکست بوده است. استقلال این هفته در خارج از تهران به میدان می رود. حریف هفته چهاردهم استقلال، گل گهری است که در خانه آمار 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت را به ثبت رسانده است. تقابل با این تیم در فصل گذشته برای استقلالی‌ها شش امتیاز داشت و باید دید در اولین جدال این فصل آنها چه نتیجه‌ای رقم می خورد.

استقلال جدا از نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار برای حفظ صدر جدول، به دنبال پاره کردن نوار ناکامی های خارج از خانه است. از آخرین برد استقلال در خارج از خانه 2 ماه و 18 روز می گذرد، شاگردان نکونام در رفسنجان موفق شدند با یک گل از سد مس رفسنجان عبور کنند و پس از آن هیچ گاه موفق به کسب پیروزی در خانه حریفان نشده‌اند. شاگردان نکونام پس از برد برابر مس رفسنجان، در خارج از خانه 4 تساوی - (شمس آذر 2 - استقلال 2) ، (ذوب آهن 1 - استقلال 1) ، (فولاد 0 - استقلال 0) ، (پرسپولیس 2 - استقلال 2) به ثبت رسانده‌اند.

حالا باید منتظر ماند و دید که استقلال می تواند پس از 78 روز طلسم شکنی کند و سوغات سه امتیازی را از سیرجان به تهران بیاورد یا نه.

2636