ویژه‌ترین دبل هفته؛ جوان گمنام گیلانی خاص‌تر از عبدی و شهریار

ویژه‌ترین دبل هفته؛ جوان گمنام گیلانی خاص‌تر از عبدی و شهریار

پایگاه خبری فوتبالی - جواد آقایی‌پور ویژه‌ترین بازیکن دبل کننده در هفته سیزدهم لیگ برتر بود. 

به گزارش فوتبالی، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی انجام شد که چهار بازیکن موفق به ثبت دبل شدند تا چهره‌های ویژه بازی‌های این هفته از مسابقات کم نباشد. اولین بازیکنی که موفق به انجام این کار شد، مهدی عبدی در بازی تراکتور و پیکان بود. مهاجم قائمشهری که نیمه دوم بازیکن تعویضی پاکو خمز بود، با حضور خود دو‌ گل برای تراکتور ده نفره به ثمر رساند تا نقش مهمی در سه امتیاز خانگی سرخ‌پوشان داشته باشد. دومین بازیکن اما خارج از خانه دبل کرد. 

پدرام قاضی‌پور هافبک ملوانی‌ها در بازی این تیم برابر مس رفسنجان دو گل از چهار گل تیمش را زد تا سهم بزرگی در بهترین پیروزی ملوان در تاریخ لیگ برتر داشته باشد. سومین بازیکن اما با دبل خود جهش بزرگی در جدول آقای گلی لیگ برتر داشت و توانست خود را ۸ گله کرده و در کنار رضا اسدی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد. 

شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت سپاهان با به ثمر رساندن دو گل روند خوب خود را ادامه داد و قطعا جزو ویژه‌ترین چهره‌های بازی طلایی‌پوشان با هوادار در تهران بود. اما شاید ویژه‌ترین چهره هفته، آخرین دبل کننده هفته باشد. جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۳ ساله رشتی استقلال خوزستان سورپرایز ویژه سیروس پورموسوی در اهواز بود و با دو گل خود امتیازات بسیار حساسی از یحیی گل‌محمدی گرفت. 

بازیکن کم نام و نشانی که این فصل اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و بهترین بازی را برای درخشش خود انتخاب کرد. 

1997