محکومیت جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی توسط تاج

محکومیت جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی توسط تاج

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در دیدار با نماینده فدراسیون فلسطین در کنفدراسیون فوتبال آسیا، جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا،امروز و در حاشیه برگزاری نشست هیات اجرایی کنفدراسیون در جده، با سوزان شلبی، نماینده فدراسیون فلسطین در کنفدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این نشست با ابراز تاسف از جنایات تلخ و ظالمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه عنوان کرد: غاصبان صهیونیست نه بلکه به کودکان بی پناه، حتی تبسم را بر لبان کودکان فوتبالیست هم خشکاندند. علاوه بر زنان و مردان، فوتبالیست های مظلوم هم مورد بی رحمی آنها قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. رژیم صهیونیستی در این مدت زمین های متعدد فوتبال را به تمامی تخریب کرده است. این منطق صهیونیسم نباید در هیچ جایی از جهان مدافعانی داشته باشد.

وی همچنین خطاب به نماینده فلسطین در کنفدراسیون افزود: فیلمی که شما در جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون پخش کردید دل همه را به درد آورد و باید هر انسان آزاده ای را با هر دین و منطقی به واکنش برانگیزد.

تاج خاطرنشان کرد: واقعا در کجای دنیا 60 فوتبالیست توسط یک رژیم غاصب از بین می روند؟ این جنایات باید به شکل همه گیر محکوم شود.

7474