صعود منچسترسیتی به فینال جام باشگاه‌های جهان با پیروزی مقابل تیم ژاپنی

صعود منچسترسیتی به فینال جام باشگاه‌های جهان با پیروزی مقابل تیم ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان، منچسترسیتی و اوراوا ردز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف ژاپنی خود را شکست دهد و به این ترتیب راهی دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های جهان شود.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی که به عنوان قهرمان فصل قبل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به رقابت های جام باشگاه های جهان آمده است، مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها است و به نظر می رسد که تیم گواردیولا بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. منچستر سیتی در دیدار فینال باید به مصاف تیم فلومیننزه برزیل برود و باید دید که اوضاع در این بازی برای منچستر سیتی به چه شکل پیش خواهد رفت.

گل اول شاگردان پپ گواردیولا در این بازی یک گل به خودی بود که بازیکن تیم اوراوا ردز وارد دروازه خودشان کرد. متیو کواچیچ  در دقیقه 53 بازی گل دوم را روی پاس کایل واکر برای منچستر سیتی به ثمر رساند. برناردو سیلوا در دقیقه 59 بازی موفق شد گل سوم را برای منچستر سیتی به ثمر برساند و به این ترتیب سیتیزن ها با نتیجه سه بر صفر موفق شدند تیم ژاپنی را شکست بدهند و به فینال برسند.

تماشای خلاصه بازی

1470