ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پیکان

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام(ره) مقابل پیکان قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان تهران از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنیه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) برگزار می شود. با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور به‌خاطر تخلفات هوادارانش به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده است. به همین خاطر بازی این تیم مقابل پیکان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

تراکتور در این فصل عملکرد سینوسی داشته اما بعد از شکست مقابل استقلال تهران، موفق شد تیم‌های فولادخوزستان و گل‌گهر سیرجان را مغلوب کند و حالا به دنبال سومین برد متوالی خود است تا بتواند هم امتیاز با سپاهان، جای پرسپولیس را در رتبه سوم جدول بگیرد. نکته جالب این خواهد بود که تراکتور تنها تیم بدون مساوی لیگ بیست‌وسوم است.

این سومین حضور رضا عنایتی بر روی نیمکت پیکان است. سرمربی سابق تیم فوتبال امید کشورمان موفق شد ۲ تساوی مقابل آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان کسب کند و حالا به دنبال این خواهد بود که اولین برد خود را بدست بیاورد. پیکان در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند یک پله صعود کند. خودروسازان هیچ یک از ۶بازی اخیر لیگ‌برتری خود را با برد به پایان نرسانده‌اند.

پاکو خمس فصل گذشته موفق شد پیکان را در ۲ دیدار رفت‌وبرگشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند و تا این سرمربی اسپانیایی صد در صد امتیازات مقابل پیکان را کسب کرده باشد و حالا به دنبال کسب سومین برتری متوالی مقابل پیکان است.

در بین بازیکنان دو تیم چهره‌های حضور دارند که سابقه پوشیدن لباس حریف را دارند. مهدی شیری و سیامک نعمتی در زمان سرمربیگری مجید جلالی در پیکان حضور داشتند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در آن زمان از خود به نمایش گذاشتند هر ۲ نفر آن‌ها راهی پرسپولیس برانکو شدند تا اسم و رسمی را برای خود بدست بیاورند و حالا در لباس تراکتور باید یک‌بار دیگر مقابل پیکان بازی کنند.

در مقابل سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، مهرداد بایرامی، عبدالله حسینی، محمد امین اسدی و حامد پاکدل سابقه حضور در تراکتور را دارند که قطعا سامان نریمان جهان که محصول آکادمی تراکتور است و حامدپاکدل مهاجم فصل گذشته این تیم که خمس هرگز از او رضایت نداشت تا در شرایطی عجیب از این تیم جدا شود، انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

خمس برای این دیدار صفا هادی را به دلیل دریافت ۴ کارت زرد و عارف رستمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. به نظر می‌رسد خمس تراکتور را با آرایش ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. حسین پورحمیدی در قفس توری این تیم مسئولیت حفاظت از دروازه تی‌تی‌ها را در این دیدار دارد.

شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند. مهدی شیری و محمد نادری بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود خط دفاعی تراکتور را برای این دیدار تکمیل می‌کنند. در غیاب صفا هادی، ریکاردو آلوز در کنار مهدی حسینی دو هافبک میانی تی‌تی‌ها برای این دیدار هستند. جلوتر از آن‌ها نیز گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی و امیرحسین حسین‌زاده پشت سر مهدی عبدی، ۱۱ بازیکن تراکتور را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمدنادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی عبدی

7474