نمایش دل‌انگیز و ویژه حردانی در دربی؛ مورچه اتمی!

نمایش دل‌انگیز و ویژه حردانی در دربی؛ مورچه اتمی!

پایگاه خبری فوتبالی- صالح حردانی در پست جدید خود درخشید و حالا با مصدومیت یا محرومیت یکی از مدافعان، نکونام نگرانی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام بعد از مصدومیت محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی و غیبت شان در دربی، بازهم از سیستم بازی‌اش با 3 مدافع دست نکشید. ترکیب استقلال در دربی، خط بطلانی بود بر همه گمانه زنی‌هایی که می گفت تیم نکونام با 4 مدافع بازی خواهد کرد. مانند بازی قبلی با فولاد، صالح حردانی بازهم یک خط عقب‌تر رفت و کنار روزبه چشمی و آرمین سهرابیان بازی کرد تا استقلال همچنان با 3 مدافع به کارش ادامه بدهد.

حردانی در حضور شماره صد و یکمش در تاریخ لیگ برتر، جزو مردان برتر استقلال برابر پرسپولیس و یکی از 5 بازیکن دربی با بیشترین نمره بود. فقط کافی است برای پی بردن به درخشش او، صحنه گل خورده استقلال را تماشا کنیم که حردانی تنها عضو زنجیره دفاعی بود که اشتباه نکرد برخلاف سهرابیان با آن پاس به رو به عقب ریسکی و حسینی و چشمی با دفع توپ های اشتباه که در به ثمررسیدن گل امید عالیشاه نقش داشتند.

با حضور حردانی در پست جدید، یامگا هم وارد ترکیب اصلی شده و نکونام دیگر مجبور نیست از بین این دو نفر، فقط به یکی در نقش بازیکن روی خط طولی سمت راست بازی بدهد.

در دربی هم، این دو نفر، زوج خوبی را در سمت راست ساخته بودند. در فاز دفاعی، به قدری خوب و موثر بودند که گل‌محمدی خیلی زود ترابی را تعویض کرد و در امور هجومی هم، صحنه منجر به موقعیت خطرناک محمدی (همان صحنه ای که رضاوند هنوز هم از دست شماره 7 بابت رها نکردن توپ، شاکی است) با رد و بدل شدن توپ بین حردانی و یامگا ساخته شد.

حردانی با وجود قد کوتاهش و اینکه اصولا با چنین فیزیکی، نمی توان در صف خطوط دفاعی 3 نفره بازی کرد، با جنگندگی و دوندگی زیادش، توانسته خودش را در این پست هم نشان بدهد. 

۴۳۲۶