هشدار سرمربی پاریسن ژرمن به حریفان در لیگ قهرمانان اروپا

هشدار سرمربی پاریسن ژرمن به حریفان در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی ادعا کرد که پاریسن ژرمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، تیم به مراتب قدرتمندتری نسبت به مرحله گروهی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه موفق شد از بروسیا دورتموند یک مساوی 1-1 بگیرد و به عنوان تیم دوم در گروه مرگ، راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. پی اس جی در مرحله گروهی نتایج خیلی خوبی مقابل نیوکاسل و میلان کسب نکرد، اما انریکه همچنان راجع به شانس قهرمانی شاگردانش در این تورنمنت خوشبین است.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به خبرنگاران گفت: "در طول شش بازی مرحله گروهی ما با یک ایده خاص بازی کردیم و همیشه بیشتر از حریفان، موقعیت خطرناک خلق کردیم و کاملاً هجومی بازی کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم. در این تابستان، ما 11 بازیکن جدید، اعضای کادرفنی جدید و حتی کمپ تمرینی جدیدی داشتیم و به نوعی، همه چیز تغییر کرده است. مطمئن هستم که در ماه فوریه، ما خیلی قوی تر خواهیم بود."

"ما در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان حضور داشتیم و با این حال از هیچ تیمی نترسیدیم و همواره حمله کردیم. من در تلاش هستم تا به بازیکنانم اعتماد به نفس بیشتری بدهم. در مسیر درستی قرار داریم."

4416