عکس؛ چهار سرمربی بزرگی که ژابی آلونسو با آن‌ها کار کرده است

عکس؛ چهار سرمربی بزرگی که ژابی آلونسو با آن‌ها کار کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو در حال حاضر سرمربی بایرلورکوزن است و عملکرد بسیار خوبی به عنوان سرمربی این تیم داشته است به طوری که بایرلورکوزن اکنون در رقابت های بوندسلیگا بالاتر از بایرن مونیخ صدرنشین جدول است.

به گزارش فوتبالی ، بایرلورکوزن در این فصل از رقابت های لیگ آلمان، در 14 بازی خود، یازده پیروزی به دست آورده است و سه تساوی داشته است. بایرلورکوزن تنها تیم بدون شکست در پنج لیگ معتبر اروپایی در این فصل است. این آمار خوب، نشان می دهد که ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن کار خود را بلد است.

ژابی آلونسو در دوران بازیگری خود یک هافبک دفاعی با خلاقیت بالا بود. او پاس های بلند بی نظیری به مهاجم های تیمش می داد. آلونسو در دوران بازیگری خود با سرمربی های بزرگی کار کرده است.

او در رئال مادرید کار با ژوزه مورینیو را تجربه کرد. آلونسو هافبک مورد علاقه ژوزه مورینیو بود و همواره در ترکیب او فیکس بود. از سوی دیگر آلونسو در تیم ملی اسپانیا هم با ویسنته دل بوسکه کار کرده است و قهرمانی در یورو و جام جهانی را تجربه کرده است.

ژابی آلونسو در بایرن مونیخ شاگرد پپ گواردیولا بوده است. او همچنین در بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی هم کار کرده است. آلونسو در فصل 2013/14 در رئال مادرید هم شاگرد آنچلوتی بوده است.

1470