از ندویدن نکونام در لالیگا تا نیاز به کلانتری ساپینتو!/ فنونی‌زاده و کری‌های جالب تلویزیونی

از ندویدن نکونام در لالیگا تا نیاز به کلانتری ساپینتو!/ فنونی‌زاده و کری‌های جالب تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - مرتضی فنونی‌زاده در یک برنامه تلویزیونی کری‌های جالبی برای محمد نوری داشت.

به گزارش فوتبالی، باتوجه به در پیش بودن دربی بزرگ پایتخت، یکی از برنامه‌های تلویزیونی از دو پیشکسوت این دو تیم یعنی مرتضی فنونی‌زاده و محمد نوری برای صحبت درباره این بازی بزرگ دعوت کرده بود که ریش سفید پرسپولیسی با شوخی‌های خود فضای مفرحی را برای بینندگان تلویزیونی ساخت.

اولین نکته جالب این برنامه زمانی است که محمد نوری راجع به کند بودن مدافعان پرسپولیس صحبت می‌کند؛ این‌جاست که فنونی‌زاده وارد عمل شده و مدعی است با ۶۳ سال سن در ۱۰۰ متر روزبه چشمی را جا می‌گذارد و مدافعان پرسپولیس هر چقدر کند باشد، از چشمی که کندتر نیستند!

در ادامه پیشکسوت سرخ‌ها با کنایه‌ای شوخی‌وار به جواد نکونام مدعی است که این سرمربی زمانی که در لالیگا مشغول به بازی بود، به اندازه الان که لب خط جنب و جوش دارد، نمی‌دوید! فنونی‌زاده راجع به ساپینتو هم معتقد است که برای کنترل وی شش کلانتری لازم بوده است!

در پایان برنامه اما محمد نوری و مرتضی فنونی‌زاده روبوسی می‌کنند و مجری برنامه مدعی می‌شود این نشان دهنده روابط حسنه بین پیشکسوت‌هاست که فنونی‌زاده باز هم با یک کری دیگر وارد می‌شود و در حالی که با تایید صحبت‌های مجری می‌گوید با نوری پیر شده، مدعی است پیشکسوت آبی‌ها موهایش را رنگ کرده و به همین دلیل سفیدی موی‌ کمتری دارد! البته اینجا نوری هم کم نمی‌آورد و اظهار می‌کند که پرسپولیسی‌ها به آن‌ها حسودی می‌کنند!

1997