نظر بهترین گلزن منچستریونایتد راجع به تقابل بسیار حساس با بایرن مونیخ

نظر بهترین گلزن منچستریونایتد راجع به تقابل بسیار حساس با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تومینای هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد می گوید که آن ها باید از بازی مقابل بایرن مونیخ نهایت بهره را ببرند و از فرصت استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، شیاطین سرخ در ورزشگاه الدترافورد به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. یونایتد برای صعود به مرحله حذفی باید باواریایی ها را در خانه شکست دهد و به امید تساوی بین کپنهاگن و گالاتاسرای باشد. 

اسکات مک تومینای راجع به این بازی گفت: "برای من، این یک بازی بسیار بزرگ محسوب می شود و می خواهیم با برد در این بازی، کمی از فشار نتایج بد گذشته را کم کنیم. امشب شب خوبی است و فرصت داریم تا به مرحله بعدی برویم. همیشه اتفاقات گوناگونی در فوتبال می افتد که شما حتی نمی توانید آن ها کنترل کنید، اما ما باید روی عملکردمان تمرکز کنیم. می دانم که هواداران خیلی از عملکرد ما راضی نیستند و بابت این موضوع به آن ها حق می دهم. ما در وضعیت دشواری قرار داریم و نمی توانیم روی نتیجه دیگر بازی گروه تاثیر بگذاریم. وقتی به بازی های گذشته نگاه می کنم، می فهمم که لیاقت ما بیشتر از جایگاه الان ماست. فوتبال همین است و نمی توانیم همواره گله مند باشیم. باید بایرن را شکست دهیم."

4416