رکورد شکنی بایرن مونیخ برای جذب مدافع بارسلونا

رکورد شکنی بایرن مونیخ برای جذب مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ که به دنبال جذب رونالد آرائوخو، مدافع میانی بارسلوناست حاضر است تا رکورد 100 میلیون دلاری انتقال هری کین به این باشگاه را هم بشکند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با پرداخت مبلغ 100 میلیون دلار توانست تا هری کین که اغلب باشگاه های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او بودند را به آلمان انتقال دهد تا این انتقال به عنوان یک رکورد در تاریخ این باشگاه به ثبت برسد. حالا باواریایی‌ها قصد دارند تا با جذب آرائوخو رکورد جدیدی ثبت کنند. کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن اعلام کرده که مذاکراتی برای جذب این بازیکن اوروگوئه‌ای انجام شده اما به نظر می‌رسد مونیخی‌ها خیلی به خرید این مدافع 24 ساله خوش‌بین نیستند.

هری کین در فصل جاری از تاتنهام به بایرن آمد و توانست برای ژرمن‌ها بازیکن بسیار تاثیرگذاری باشد و در 19 بازی این تیم، 22 گل به ثمر برساند. بایرنی ها با توجه به وجود هری کین از خط حمله خود مطمئن هستند ولی با شکست سنگین 5 بر 1 آنها مقابل آینتراخت فرانکفورت و شوکی که به آنها وارد شد به دنبال تقویت و اطمینان از خط دفاعی خود نیز هستند و به همین دلیل آرائوخو را زیر‌نظر گرفتند و قصد دارند این مدافع میانی که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد را به خدمت بگیرند تا توخل با قوای بیشتری برای کسب عنوان در اروپا گام بردارد. پنجره نقل و انتقالات ژانویه تا چند هفته دیگر باز می‌شود و هر دو تیم باید برای حفظ نام و کسب مقام، خریدهای خوبی را ثبت کرده و بهترین تصمیم را در برابر پیشنهادات احتمالی برای بازیکنان فعلی خود بگیرند.

1369