غبیشاوی - هاشمی‌نسب؛ از درگیری در بازی جنجالی فولاد - استقلال تا دو ادعای متناقض درباره همخانه بودن!

غبیشاوی - هاشمی‌نسب؛ از درگیری در بازی جنجالی فولاد - استقلال تا دو ادعای متناقض درباره همخانه بودن!

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز در پایان بازی فولاد و استقلال صحنه‌هایی عجیب رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، بارها به چشم دیده‌ایم که جدال حساس میان دو تیم در لیگ برتر ایران، به درگیری و تنش میان اعضای دو تیم منجر شده است.

بازی دیروز فولاد و استقلال هم از این قاعده مستثنا نبود و بمبی که صدای تیک تیک آن تا دقایق پایانی بازی به گوش می‌رسید، پس از دمیدن داور در سوت خود منفجر شد و صحنه‌هایی زشت و زننده رقم خورد که هزاران تماشاگر روی صندلی‌های فولاد آره‌نا شاهد آن بودند.

گویا ماجرا از این قرار بوده که در تمام طول بازی، اختلافات و درگیری‌هایی میان نیمکت دو تیم پدید می‌آید که این درگیری‌ها به اخراج مارتینز، سرمربی فولاد و محمد نوازی، مربی استقلال در پایان نیمه اول منجر می‌شود.

اما در پایان نیمه دوم پس از اینکه بازی مساوی می‌شود و داور در سوت خود می‌دمد، نادر غبیشاوی می خواسته از نیمکت فولاد به سمت هاشمی نسب برود و او را کتک بزند. شاهدان عینی می گویند که هر دو نفر، الفاظ نامناسبی را نثار یکدیگر می‌کنند که به درگیری فیزیکی هم منجر می‌شود.

اما در گفت و گوهایی که امروز با این دو نفر صورت گرفته، هر یک روایت مخصوص به خود را شرح می‌دهد و ادعاهای طرف مقابل را نقض می‌کند.

نادر غبیشاوی، مربی دروازه‌بان‌های فولاد در گفت و گویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، هاشمی‌نسب را فردی متوهم توصیف کرده و درباره او گفته: «کسانی که هاشمی‌نسب را می‌شناسند می‌دانند او توهم دارد و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند و بعد هم با او درگیر می‌شود!»

او حتی هاشمی‌نسب را به تهدید و توهین به خانواده‌اش متهم کرده و درباره درگیری روز گذشته می‌گوید: «ببینید چطور به من فحاشی کرد که اینطور از کوره در رفتم. هاشمی‌نسب به همسر، مادر و خواهرم بی‌احترامی و آخر بازی هم من را تهدید کرد! او همیشه اخلاقش تنش‌زا است و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند. او 17 سال با من هم‌خانه، هم تیمی و دوست بوده ولی متأسفانه حرمت آن روزها را نگه نداشت.»

نکته جالب اظهارات غبیشاوی، ادعای او درخصوص همخانه بودن با هاشمی‌نسب است. ادعایی که کاملا توسط مربی استقلال تکذیب شده و وی در گفت و گو با ایسنا گفته است: «بنده اصلا ایشان را نمی‌شناسم که بخواهم با او هم‌خانه باشم!»

هاشمی‌نسب همچنین مربی فولاد را شروع کننده درگیری عنوان کرده و می‌گوید: «ببینید چه اتفاقی افتاده که کار به اینجا کشیده شد. ما روی نیمکت بودیم که دیدیم این آقا به سمت نیمکت حمله‌ور شد.»

7474