اعداد هفته دوازدهم؛ از خانه بیرون نیا!

اعداد هفته دوازدهم؛ از خانه بیرون نیا!

پایگاه خبری فوتبالی - 3 برد برای تیمهای مهمان، 3 برد برای تیمهای میزبان و 2 تساوی بدون گل؛ هفته دوازدهم را می‌توان با این گزاره، خلاصه کرد.

به گزارش فوتبالی، در این هفته، نتایجی رقم خورد که باعث شد اعداد ویژه‌ای ثبت شود.

* 9

  ملوان بعد از 9 هفته، شکست خورد. آنها از روز باخت برابر استقلال در آزادی، روندی ویژه را در پیش گرفته بودند که پس از 9 بازی بدون شکست، در خانه و با باخت به شمس‌آذر، از بین رفت.

* 11

  گل‌گهر با شکست برابر تراکتور، اولین باخت خانگی فصل را متحمل شد. آنها در هیچکدام از 11 بازی خانگی آخرشان، نباخته بودند که این رکورد برابر تبریزی‌ها شکست.

* 16

  یا برد و یا باخت؛ تراکتور هیچ علاقه‌ای به تقسیم امتیاز ندارد. تیم خمز در هیچکدام از 16 بازی آخر لیگ برتری‌اش، مساوی نکرده است.

* 15

  بعد از 15 فصل، رویارویی فولاد و استقلال در اهواز بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. آخرین بار در لیگ هشتم بود که این بازی با تساوی صفر صفر به پایان رسیده بود. 

* 46

  بعد از سپری شدن 46 روز، پرسپولیس یک بار دیگر رنگ برد را دید. آنها در این بازه زمانی، 3 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با 5 مساوی و یک باخت، سپری کرده بودند.

* 100

  با حضور در ترکیب اصلی استقلال برابر فولاد، تعداد بازیهای صالح حردانی در تاریخ لیگ برتر به عدد 100 رسید. او 55 بار برای فولاد و 45 بار برای استقلال در این رقابتها به میدان رفته است.

* 100

  گل اول شهریار مغانلو که با یک ضربه سر شیرجه‌ای روی ارسال رضا اسدی زده شد، تعداد گلهای خورده تیمهای ساکت الهامی در تاریخ لیگ برتر را به عدد 100 رساند.

* 50

  از اولین کلین‌شیت فصل نساجی در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان رونمایی شد. حالا آنها تعداد بازیهای بدون گل خورده‌شان در تاریخ لیگ برتر به 50 رسیده است.

* 50

  با 4 گلی که سپاهان در نقش جهان وارد دروازه مس رفسنجان کرد، تعداد گلهای خورده این تیم در بازیهای بیرون از خانه تاریخ لیگ برتر به عدد 50 رسید.

* 9

  استقلال تا به حال 9 امتیاز در این فصل از دست داده است که همگی‌اش در بازیهای بیرون از خانه بوده: 3 تا 2 امتیاز در قزوین، اهواز و فولادشهر و یک 3 امتیاز در نقش جهان.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی