غافلگیری در ترکیب استقلال؛ حردانی جای یامگا را گرفت!

غافلگیری در ترکیب استقلال؛ حردانی جای یامگا را گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره فرانسوی استقلال به شکلی عجیبی از ترکیب اصلی این تیم خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم استقلال برای بازی هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان اعلام شد. این بازی قرار است از ساعت 17:45 به میزبانی فولاد در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار می‌شود.

با تصمیم جواد نکونام استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی مقابل فولاد بازی خواهد کرد.

نکته مهم و عجیب این ترکیب، غیبت کوین یامگا است. ستاره فرانسوی استقلال مثل فصول گذشته در این فصل هم خوب بازی کرده است و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم نکونام بوده است.

مشخص نیست دلیل غیبت یامگا در بازی سخت مقابل فولاد چیست اما ممکن است این تصمیم به خاطر نزدیکیِ زمان برگزاری دربی باشد. احتمالا نکونام برای این بازی به یامگا استراحت داده است تا او را در بازی با پرسپولیس، کاملا آماده و سرحال در اختیار داشته باشد.

به جای یامگا صالح حردانی در ترکیب استقلال قرار گرفته است. حردانی در اوایل فصل وضعیت خوبی داشت و یکی از مهره‌های ثابت استقلال بود. او حتی در بازی اول فصل مقابل صنعت نفت آبادان هم گل زد. اما کم کم از ترکیب استقلال خارج شد.

این طور به نظر می‌رسد که نکونام از بیرون گذاشتن یامگا، هدف دیگری جز استراحت دادن به این بازیکن هم دارد. حردانی چند فصل برای فولاد خوزستان بازی کرده و طبیعتا جلوی تیم سابقش انگیزه بالایی دارد. نکونام می‌خواهد از این انگیزه هم استفاده کند!

1359