وقتی مراکشی‌ها پس از حذف اسپانیا از جام جهانی سجده کردند(عکس)

وقتی مراکشی‌ها پس از حذف اسپانیا از جام جهانی سجده کردند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سال گذشته در چنین روز هایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر در جریان بود و شور و هیجان دنیای فوتبال در اوج خود قرار داشت.

به گزارش فوتبالی ، در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی مراکش به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه هم تلاش های هر دو تیم برای گلزنی بی فایده بود تا 120 دقیقه بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد. دفاع چند لایه تیم ملی مراکش به اسپانیایی ها اجازه نداد تا گلزنی کنند.

در ضربات پنالتی تیم ملی مراکش خیلی خوب عمل کرد به طوری که مراکشی ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اسپانیا را شکست دهند. سارابیا، سولر و سرخیو بوسکتس سه پنالتی تیم ملی اسپانیا را در این بازی زدند و هر سه‌ی آن ها را خراب کردند. از سوی دیگر، سبیری، زیاش و حکیمی سه پنالتی مراکش را به گل تبدیل کردند و تنها بنون پنالتی خود را در تیم ملی مراکش خراب کرد.

مراکشی ها پس از پیروزی مقابل تیم ملی اسپانیا و حذف این تیم که به نوعی یک شگفتی بود، صحنه جالبی را رقم زدند و به طور دسته جمعی سجده شکر به جا آوردند.

1470