وقتی رونالدو رویاهای گرت بیل را بر باد داد

وقتی رونالدو رویاهای گرت بیل را بر باد داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2016 یعنی حدود هفت سال پیش با گرت بیل روبرو شد و موفق شد ستاره ولزی را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ولز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار کریستیانو رونالدو یک گل زد و یک پاس گل داد و به این ترتیب نقش بسیار پر رنگی در پیروزی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ولز داشت.

گرت بیل در آن بازی در ترکیب تیم ملی ولز حضور داشت اما نتوانست کار خاصی انجام بدهد و تسلیم درخشش کریس رونالدو شد. در آن زمان هم کریستیانو رونالدو و هم گرت بیل در رئال مادرید بازی می کردند و با هم هم‌تیمی بودند.

در رقابت های یورو 2016، تیم ملی ولز یک تیم شگفتی ساز بود که توانست تا مرحله نیمه نهایی پیش برود. البته در نهایت پرتغالی ها در فینال توانستند با وجود مصدوم شدن کریستیانو رونالدو تیم ملی فرانسه را شکست دهند و قهرمان رقابت ها شوند.

اکنون در تابستان آینده یعنی تابستان 2024، قرار است بازی های جام ملت های اروپا برگزار شود و باید دید که رونالدو و یارانش در این تورنمنت چه عملکردی خواهند داشت.

1470