گواردیولا و اطمینان از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

گواردیولا و اطمینان از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پپ گواردیولا با توجه به تجربه سال گذشته اش در فتح سه گانه اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد به طوری که به قهرمان شدن در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس ایمان دارد.

به گزارش فوتبالی ، منچسترسیتی در بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس به تساوی سه بر سه مقابل تاتنهام رسید. سیتیزن ها قرار است فردا شب از ساعت 23:45 به وقت ایران به مصاف تیم استون ویلا بروند و باید دید که در این بازی چه عملکردی از خودشان نشان خواهند داد.

پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی گفت:" اگر امروز از من بپرسید می گویم که حس می کنم امسال هم می توانیم لیگ برتر انگلیس را ببریم. باید در همان سطحی بازی کنیم که مقابل تاتنهام و لیورپول بازی کردیم. البته که انجام چنین کاری آسان نخواهد بود. من به این تیم و بازیکنان تیمم ایمان کامل دارم."

پپ گواردیولا درباره رویارویی با اونای امری که اکنون سرمربی استون ویلا است نیز گفت:" اونای امری از آن دسته از مربیان است که به هر تیمی برود شرایط آن را بهتر می کند. او یک مربی ویژه است و ما کار سختی مقابل استون ویلا خواهیم داشت."

1471