مسی به خاطر این خوشحالی خودش را "احمق" خطاب کرد

مسی به خاطر این خوشحالی خودش را "احمق" خطاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی فاش کرد که از طرز خوشحالی کردنش بعد از برد مقابل هلند پشیمان است و آن حرکتش را احمقانه توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان مسابقات جام جهانی 2022، در مرحله نیمه نهایی تیم های آرژانتین و هلند به مصاف هم رفتند. در نیمه دوم مسی از روی نقطه پنالتی موفق شد آلبی سلسته را دو بر یک پیش بیاندازد. بعد از این گل، مسی به سمت نیمکت هلند رفت و دستانش را بغل گوش هایش گذاشت. 

مسی در آخرین مصاحبه اش با ESPN گفت: "من دوست داشتم شادی گل TOPO GIGIO انجام دهم. (شادی گلی که در آن بازیکنی دستانش را به نشانه سرپیچی از یک نفر، روی گوشش می گذارد. در همان لحظه از کار خود پشیمان شدم و خیلی سریع به نتیجه رسیدم که چه حرکت احمقانه ای انجام دادم. آن ها هنوز می توانند بازی را به تساوی بکشانند. این اتفاقات معمولاً در فوتبال رخ می دهد."

البته ترس مسی به حقیقت تبدیل شد و در آخرین دقایق نیمه دوم، هلند بازی را به لطف ووت وخورست به تساوی کشاند و نتیجه این بازی در ضربات پنالتی مشخص شد که در آن آرژانتین موفق شد با نتیجه 4-3 به پیروزی برسد. سپس آرژانتین در نیمه نهایی به مصاف کرواسی و در نهایت در فینال با فرانسه روبرو شد.

4416