بازیکن عربستانی که در جنگ روانی با رونالدو و مسی موفق بود!

بازیکن عربستانی که در جنگ روانی با رونالدو و مسی موفق بود!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از صحنه های جنجالی بازی شب گذشته میان النصر و الهلال مربوط به رفتارهای البلیهی مدافع الهلال بود که سعی کرد که روی اعصاب کریستیانو رونالدو راه برود و این بازیکن را در جنگ روانی شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، البلیهی در کل 90 دقیقه تلاش کرد تا از نظر روانی و فیزیکی روی اعصاب کریستیانو راه برود و ستاره پرتغالی را از جریان بازی خارج کند که تا حد زیادی موفق بود چرا که رونالدو نتوانست گلزنی کند. در نهایت البلیهی با کارت قرمز مستقیم در دقیقه 93 از زمین خارج شد. 

حالا شبکه ESPN به این نکته اشاره کرده است که البلیهی سال گذشته در بازی آرژانتین و عربستان دقیقا اقدام مشابهی را با مسی انجام داده بود. مدافع عربستانی در آن بازی نیز سعی کرده بود که روی اعصاب مسی راه برود که در آن جا هم در جنگ روانی موفق شده بود چرا که عربستان به شکل ناباورانه ای در مقابل آرژانتین با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود.  شبکه ESPN در این باره گفت:" علی البلیهی با افتخار می تواند بگوید که بهترین بازیکنان دنیا را مغلوب کرده است."

الهلال شب گذشته با نتیجه سه بر صفر در مقابل النصر در ورزشگاه ملک فهد در هفته پانزدهم لیگ عربستان به پیروزی رسید تا 41 امتیازی شود و اختلافش با تیم دوم را به هفت امتیاز برساند.

4125