دلیل اصلی خرابی چمن آزادی چه بود؟

دلیل اصلی خرابی چمن آزادی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - گرمای هوا و سن چمن ورزشگاه آزادی دلیل اصلی خرابی آن بوده است.

به گزارش فوتبالی، وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی هنگام سفر تیم النصر عربستان به تهران برای بازی با پرسپولیس بسیار سوژه شد. چمنی که مورد اعتراض شدیدی قرار گرفت و حتی این طور عنوان شد که یکی از دلایل اصلی مصدومیت مهدی ترابی در بازی رفت پرسپولیس و النصر وضعیت بد چمن آزادی بوده است.

گسترش انتشار این خبر به قدری بود که در تمرین رسمی الهلال عربستان قبل از بازی با نساجی، نیمار فوق ستاره برزیلی آبی‌های ریاض که با دیدن تصاویر چمن آزادی در فضای مجازی آن را غیرقابل باور توصیف کرده بود، شخصاً اقدام به چک کردن آن نمود!

همچنین شایعات بسیار زیادی پیرامون چرایی این موضوع شنیده می‌شد؛ دلایل عجیب و غریبی که به سرعت در فضای مجازی گسترش می‌یافت از جمله آبیاری چمن با آب آلوده دریاچه چیتگر!

در همین راستا مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیز که میهمان برنامه ورزش و مردم بود با تکذیب این شایعات، دلیل اصلی خرابی را گرمای بسیار زیاد هوا و سن بالای چمن آزادی عنوان کرد. وی همچنین بابت عدم نگهداری چمن با سموم و مواد تقویتی لازمه انتقاد کرد.

نکته جالب صحبت‌های عسگریان زمانی بود که وی مدعی شد استقلال و پرسپولیس بعد از اینکه گفته شد در آزادی بازی نکنند، دورهای خود را زدند و دیدند که این ورزشگاه بهترین جاست و هزینه‌ها را پرداخت کردند!

1997